استاندار کرمانشاه گفت : همه وظیفه داریم در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر رونق تولید تلاش کنیم، زیرا این موضوع اشتغالزایی و بهبود وضعیت معشیتی مردم را به دنبال دارد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند گفت : همه وظیفه داریم در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر رونق تولید تلاش کنیم، زیرا این موضوع اشتغالزایی و بهبود وضعیت معشیتی مردم را به دنبال دارد در این راستا بایستی از سرمایه گذاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان حمایت کنیم.

وی گفت : یکی از راهبرد‌های اساسی استان در ستاد تسهیل، احیای واحد‌های تولیدی راکد است و در همین زمینه ۱۳۱ واحد تولیدی در سال گذشته با اشتغالزایی یک هزار و ۲۷۵ نفر در استان احیا شدند.

استاندار کرمانشاه گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم که برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی به ویژه طرح‌های تحت نظارت «شستا» در استان تلاش نماید.

وی در ادامه گفت: مردم استان با ابتکاراتی که انجام دادند به خوبی سیل اخیر را مدیریت کردند و با تلاش‌های صورت گرفته خسارت‌ها به حداقل رسید.

بازوند با بیان اینکه در اثر سیل اخیر در مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان وارد شد، افزود: ۲۲۰ هزار متر مربع ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های استان صورت گرفته که نگران کننده است و شهرداران مکلف به حل این مشکل هستند .

 

 

انتهای پیام/د

موضوع اشتغالزایی و بهبود وضعیت معشیتی مردم را به دنبال دارد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.