همایش مجمع خیرین شهرستان خنداب با حضور فرماندار برگزار شد.

همایش مجمع خیرین شهرستان خنداببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان خنداب با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حاجعلی بیگی فرماندار شهرستان خنداب در این جلسه به چالش‌ها و تنگنا‌های مالی در سال تحصیلی جدید بخصوص استقرار پایه دوازدهم اشاره کرد و از اعضای مجمع درخواست کرد با کمک و مساعدت خود این مدیریت را یاری کنند.

حاجعلی بیگی افزود: تمامی سیستم‌های کامپیوتر‌های مدارس از کار افتاده شده اند و نیاز است خیرین برای نوسازی سیستم‌ها و امکانات بهتر مدارس و ایجاد ارتقاء سطح کیفی تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خنداب هم گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند و در بخش خیرین مدرسه یار می‌توانیم با بهره گیری از ظرفیت این عزیزان در بهسازی و فعالیت‌های خرد به دستاورد‌های مطلوبی دست پیدا کنیم.

ابراهیمی افزود: قبلا در سطح مدارس فعالیت‌هایی به صورت پراکنده صورت می‌گرفت که با راه اندازی مجمع، کلیه فعالیت‌های ساخت و ساز و کمک به صورت متمرکز به حساب مجمع واریز و در راستای اهداف آموزشی و ساخت و ساز مصرف می‌گردد.

انتهای پیام / ج

جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان خنداب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.