مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: سیلاب دیشب، برق ۲۰ روستا را در خراسان رضوی را قطع کرد، اما هم اکنون جریان نیروی برق ۱۶ روستا دوباره برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجتعلی شایانفر مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: شب گذشته سیلاب برق ۲۰ روستای خراسان رضوی را قطع کرد، اما هم اکنون جریان نیروی برق ۱۶ روستا دوباره برقرار شده است.

وی افزود: بارندگی شدید دیشب درکلات و سرخس بارندگی سبب سیلاب و ایراد خسارت به منازل مسکونی و راه‌های روستایی شد؛ جریان سیل ۵ خودروی عبوری را در کلات با خود برد، اما تلفات جانی گزارش نشده است.

شایانفربا اشاره به این که در سرخس تخریب ۳ واحد مسکونی و چند واحد دامی گزارش شده است افزود: مسیر جاده مزداوند به سد دوستی مسدودشده و راه روستایی چاله زرد و صمد آباد در این شهرستان نیز دچار آبگرفتگی است.

وی با بیان این که ۲۲ راه روستایی در مسیر کلات - درگز و چاپشلو - درگز بسته شده است ادامه داد: ۱۸ روستا از این تعداد در شهرستان کلات قرار دارند؛ و ر اساس اعلام فرماندار کلات حدود ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان دچار آبگرفتگی و تخریب شده اند.

انتهای پیام // ز.‌ی
 

شب گذشته سیلاب برق ۲۰ روستای خراسان رضوی را قطع کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.