مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ، مصرف نفت سفید استان را در سال ۹۷ حدود ۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر عنوان کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار با استاندار کردستان مصرف نفت سفید در استان را در سال ۹۷ برابر ۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتربیان کرد و افزود: این مقدار نسبت به سال ۹۶ حدود ۲۴ درصد کاهش داشته است.

فریدون یاسمی  افزود: گازکشی روستا‌های استان، اجرای طرح بازنگری توزیع کالا برگ نفت سفید، اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید، ثبت نام خانوار‌ها در سایت تجارت آسان و ... از دلایل کاهش مصرف نفت سفید بوده است.

یاسمی با بیان گستردگی فعالیت‌ها در استان، وجود بیش از ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و اعمال نظارت‌ها و کنترل‌های شبانه‌روزی و ارتباط مستقیم با مردم، تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی را از اهم وظایف پخش منطقه کردستان عنوان کرد.

وی بیان داشت: نقش و عملکرد شرکت نفت در استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، کشاورزی، حمل و نقل و مصارف گرمایشی چشمگیر است و فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه‌ها انجام شده است.

وی سپس به مصرف بیش از ۲۶ میلیون لیتر بنزین و ۹ میلیون مکعب سی. ان. جی در تعطیلات نوروز ۹۸ در استان خبرداد و یادآور شد: ۷۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه باب سی. ان. جی در سطح استان در این ایام فعال و به شهروندان و مسافرین نوروزی خدمات ارائه دادند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف تولیدی، کشاورزی، حمل و نقل و ... در استان خبر داد.

انتهای پیام/ع

کاهش ۲۴ درصدمصرف نفت سفید در استان کردستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.