معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۱۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان روز گذشته به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عباس بذرکار؛ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های کمیته امداد ارتقاء سطح باور‌های دینی، اعتقادی و پرورشی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد است، گفت: به همین منظور برنامه‌های مختلفی در طول سال برای گروه‌های مختلف مددجویی در کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در حوزه فرهنگی را اعزام مددجویان تحت حمایت به اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی اعلام و کرد و افزود: ۱۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان روز گذشته از محل اعتبارات داخلی امداد به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

بذرکار همچنین از اعزام ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت: این مددجویان نیز دوم اردیبهشت‌ماه امسال به این اردوی زیارتی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این مددجویان از محل اعتبارات داخلی امداد به این اردو‌های زیارتی اعزام می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد و با شعار «یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» به‌منظور کمک به اعزام مددجویان تحت حمایتی که تاکنون به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با مراجعه به سایت shogheziarat.emdad.ir و با پرداخت هر مبلغی که در توان دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
انتهای پیام/ی

کمک به سفرهای زیارتی مددجویان کمیته امدادکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار