تیم ملی اسکواش کشورمان در اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا عازم مالزی می‌شود.

فدراسیون اسکواش به دنبال درخشش در مسابقات آسیایی تیمیبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی اسکواش کشورمان ۷ اردیبهشت ماه به مسابقات قهرمانی بزرگسالان انفرادی آسیا اعزام خواهد شد. این مسابقات در کشور مالزی برگزار می‌شود و سجاد زارعیان، سمیع الله قاسم آبادی، فرشته اقتداری و حدیث فرزاد ورزشکاران اعزامی ایران به این مسابقات هستند. سید محمد حسین سنایی و پرند دولتی زاده به عنوان مربی و محمد موحدی کرمانی که از اعضای هیئت رئیسه است به عنوان سرپرست همراه این تیم به مالزی اعزام خواهند شد.

مسئولان فدراسیون اسکواش در مورد این مسابقات بیان کردند که کسب مقام در بازی‌های انفرادی جزو اهداف اصلی شان نیست و تمرکزشان را روی مسابقات تیمی قهرمانی آسیا که سال بعد در فروردین ماه برگزار خواهد شد گذاشته اند.

تیم‌های ملی اسکواش کشورمان در مسابقات تیمی قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ عملکرد بسیار خوبی داشتند و بهترین عناوین تاریخ اسکواش کشورمان را رقم زدند. تیم ملی اسکواش مردان کشورمان در مسابقات آسیای ۲۰۱۸ در کره جنوبی موفق شد به رتبه سوم برسد و تیم ملی بانوان نیز که تا قبل از برگزاری این مسابقات در رده‌های انتهایی جدول اسکواش آسیا قرار داشت موفق به کسب رتبه ۶ شد.


بیشتر بخوانید:

سلیمانی: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته است

تیم ملی اسکواش عازم مالزی می‌شود

شهنازی: فدراسیون اسکواش باید به دنبال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۴ باشد


انتهای پیام/

تیم ملی اسکواش به دنبال درخشش در مسابقات تیمی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار