استاندار گیلان در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: ایجاد اشتغال و راه اندازی تفریحات سالم در کاهش میزان اعتیاد موثر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در نخستین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه امسال با همت جمعی باید بتوانیم برای کاهش اثرات ناشی از اعتیاد در جامعه گام‌های مثبتی برداریم، گفت: ایجاد اشتغال و راه اندازی تفریحات سالم در جهت کاهش میزان اعتیاد موثر است.

وی با بیان اینکه باید مقوله اعتیاد و ابعاد بروز آن در لایه‌های مختلف اجتماعی تحلیل شود، افزود: یکی از مهم‌ترین مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که از مباحث آماری اعم از سنی، اشتغال، گرایش‌های اجتماعی و مسائل مختلف و تجارب موجود با تحلیل و به صورت مستند استفاده شود.

استاندار گیلان اظهار داشت: انجام این تحلیل‌ها می‌تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی برای مبارزه با مواد مخدر و کاهش گرایش به آن در سطح جامعه به ما کمک کند.

سالاری تصریح کرد: در این میان تعارفی با کسی نداریم، ممکن است بخش دولتی در این زمینه عملکرد ناموفقی داشته باشد که باید بر اساس نتایج آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ع

ضرورت تحلیل مقوله اعتیاد و ابعاد بروز آن در لایه‌های مختلف اجتماعی

برچسب ها: اشتغال ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.