راه اندازی اولین بازارمحله ای کوثر زاینده رود در پینارت/ ساماندهی مشاغل در ورودی و حریم شهر

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از راه اندازی اولین بازارمحله ای کوثر زاینده رود در پینارت تا دو ماه آینده خبر داد.

محمد مجیری مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال جاری اظهار کرد: مجوز‌های لازم برای واگذاری ۲۷ سوله خشکبار واقع در میدان مرکزی میوه و تره بار به صاحبان صنف خشکبار که در خیابان‌های صارمیه، جهاد مشغول فعالیت اند، اخذ شده و آماده انتقال صاحبان این صنف به واحد‌های خشکبار میدان است.

وی افزود: مطالعات اولین کلینیک خدمات خودرویی در میدان میوه و تره بار اصفهان در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به راه اندازی بازار گل و گیاه در ابتدای بلوار ارغوانیه عنوان کرد: این بازار به مساحت ۵/۱۴ هکتار است که در آن انواع گل و گیاه، ماهی و پرندگان زینتی و گیاهان دارویی ارائه می‌شود که ۸۰ درصد آن به اتمام رسیده و تا پایان سال جاری فاز اول این بازار افتتاح می‌شود.

مجیری از کلنگ زنی مجتمع صنفی دوچرخه و موتورسیکلت خبر داد و گفت: با مشارکت اتحادیه صنف دوچرخه و موتورسیکلت بازار قدیمی سروش اختصاص یافت که عملیات نقشه برداری آن انجام شده و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه انبار‌های واقع در حریم شهر و ورودی ها، شکل نازیبایی را ایجاد کرده اند، تصریح کرد: مطالعات و مکان یابی برای جمع آوری انبار‌های ضایعات فلزی و غیر فلزی در مسیر پل تمدن به سمت میدان شش راه در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: ساماندهی بیش از ۷۰ واحد سنگ فروشی، سنگ بری و حجاری سنگ قبر خیابان بعثت در حدفاصل سه راه گلستان به فلکه تاکسیرانی نیز در راستای زیباسازی ورودی شهر و محدوده باغ فدک انجام می‌شود.
مجیری در ادامه به راه اندازی اولین مرکز شیلات و آبزیان اشاره کرد و گفت: عملیات ساختمانی این مرکز واقع در تالار ۲۳ میدان مرکزی میوه و تره بار از هفته آینده شروع می‌شود.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از طرح نیروگاه ۵۰۰ کیلو وات در سقف تالار ۲۶ خبر دادو گفت: این طرح که برای اولین بار در کشور و در شهرداری کلان شهر اصفهان اجرا می‌شود در کاهش گاز‌های مضر موثر است و هم اکنون در مرحله انعقاد قرارداد با بخش خصوصی است.

وی با اشاره به احداث بازار کوثر ۱۵ در مجتمع شهید کشوری عنوان کرد: اولین بازار محله‌ای کوثر زاینده رود در پینارت تا دو ماه آینده راه اندازی می‌شود.

مجیری در ادامه گفت: کارگاه‌های X، Y و Z در بلوک‌های مختلف به اتمام رسیده و با بازگشایی این واحد‌ها گام موثری در ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر و هدایت به این واحد‌ها انجام می‌شود.


انتهای پیام/م
 

برنامه های دردست اقدام سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.