جشنواره گنج سی ساله

به مناسبت سی امین سال تأسیس مرکز کرمان شناسی در دانشگاه تهران و دانشگاه شهید باهنر کرمان جشنواره گنج سی ساله برگزار می شود.

جشنواره گنج سی سالهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام مرکز کرمان شناسی ؛به مناسبت سی امین سال تأسیس این نهاد فرهنگی به عنوان نخستین مرکز استان شناسی کشور از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه تهران و در تاریخ هفتم در دانشگاه شهید باهنر کرمان، مراسم ویژه‌ای با عنوان «گنج سی ساله» برگزار خواهد شد.

در این مراسم ضمن معرفی ویژگی‌های استان در قالب نمایشگاه‌های صنایع دستی، تولیدات کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی و نمایشگاه عکس فعالیت‌های سی ساله و جاذبه‌های گردشگری، همایش کرمان شناسی نیز در هفته اول اردیبهشت ماه در تالار فردوسی دانشگاه تهران و هفتم همین ماه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

در این مراسم اساتید برجسته کشوری در خصوص ارزش‌های فرهنگی، تاریخی و اجتماعی و نیز غنای طبیعی استان کرمان سخنرانی خواهند کرد. همچنین از سردیس برخی مفاخر استان پرده برداری می‌شود.

از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه نیز شهرستان‌های استان در تالار بسطامی ـ پارک مادر کرمان ـ به معرفی ویژگی‌های شهرستان و بزرگداشت شخصیت‌های فرهنگی و هنری خود خواهند پرداخت.

همچنین در همین ایام نشست‌های تخصصی رونق تولید، برنامه ریزی و آینده پژوهی شهرستان‌ها در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

جشنواره گنج سی ساله درسالروز تاسیس کرمان شناسی

برچسب ها: کرمان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار