دانش آموزان می‌توانند کتاب‌های درسی خود را از طریق سامانه www.irtextbook.com خریداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و دبیرستان و هنرستان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.com کتاب‌های درسی خود را درخواست و از طریق درگاه بانکی هزینه آن را پرداخت کنند.

رحمانی افزود: دانش آموزان با وارد کردن کد ملی خود وارد سامانه شده و پس از پرداخت وجه از طریق درگاه بانک کد پیگیری دریافت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی پس از ثبت نام در مدرسه و درج اطلاعات آنان در سامانه ثبت نام (سناد) می‌توانند خرید اینترنتی کتب درسی خود را از طریق سامانه انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: فروش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان استعداد‌های درخشان از شهریور آغاز می‌شود و دانش آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز باید کتاب‌های درسی را از ۱۵ شهریور و با مراجعه به کتابفروشی‌ها خریداری کنند.

وی تأکید کرد: فروش اینترنتی کتاب‌های درسی تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، قیمت کتاب‌های درسی امسال نسبت به پارسال به طور میانگین ۱۴ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/ک

افزایش قیمت کتاب های درسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سودا
۱۲:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
سلام دانش اموزای دوازدهم نمین که برای کتابها ثبت نام کرده بودند کتابهایی که فرستادن زیستش برای چاپ97درحالی که باید98 می بود ریاضیش هم انگار همینطوره اعتراض کردن به جایی نرسیده اخرش گفتن pdf اشو دانلود و کپی کنید خودتون که حدودا چهل هزارتومن میشه زیست برای کنکور99تغییراتی نسبت به چاپ 97داشته لطفا همچنین مشکلاتی رو پیگیری کنید چون الان دانش اموزای خود استان اردبیل چاپ98دارند