معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی تاکنون ۶۰۹ مورد تفاهمنامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی امضا شده است.

امضا ۶۰۹ تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با حضور در جلسه بررسی تشکیل نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۵۳ شرکت بخش خصوصی محوریت توسعه اقتصادی را در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف خراسان رضوی بر عهده گرفته اند.

وی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی تاکید فراوانی بر توسعه استان در چارچوب طرح "مثلث اقتصای و فرهنگی" دارد و در اجرای این هدف تاکنون به ۲۳ شهرستان سفر کرده است.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رشد متوسط هشت درصدی استان تا پایان برنامه ششم توسعه از اهداف طرح مثلث توسعه اقتصادی است؛ گفت: در این چارچوب برنامه ریزی شده تا تمامی دوره‌های اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم و بخش خصوصی به اتمام برسد.

رسولیان با اشاره به تشکیل نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، افزود: هدف فعالیت این نهاد مردمی استفاده موثر و کارآمد از ظرفیت‌های موجود محلی است، زیرا توسعه استان با مشارکت نهاد‌های مردمی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی با بکارگیری ظرفیت‌های بخش غیردولتی با همراهی افکار عمومی و مردم در راستای توانمندسازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی سازماندهی شده است، تصریح کرد: در چارچوب فعالیت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی می‌بایست نظارت بر اجرای پروژه‌ها با مشارکت و همراهی مردم و مسئولان دست اندرکار صورت گیرد و در پایان آن به ستاد اقتصاد مقاومتی استان اعلام شود.

انتهای پیام//م. ن


امضا تفاهم نامه های سرمایه گذاری در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.