فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» با آغاز اکران نوروز به روی پرده سینما‌ها رفت اما وارد حواشی شد که توقف پخش آن را به دنبال داشت.

از رقص خانم بازیگر تا شوخی زننده جنسی/ ریز و درشت فیلمی که تماشاچیانش از آوردن بچه‌هایشان به سینما پشیمان شدند!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  معمولاً در هر فصل اکران نوروز، یک یا دو فیلم هستند که از قبل روی آن حساب ویژه‌ای می‌شود. در نوروز امسال هم رحمان ۱۴۰۰ بود که  به دلایل مختلف گزینه اصطلاحاً «برفوش» سینما‌ها بود. تهیه‌کنندگی، پخش‌کنندگی و حتی یکی از سینما‌های اصلی رحمان ۱۴۰۰ در انحصار یک نفر (شرکت) است. علی سرتیپی با مجموعه فیلمیران به‌عنوان یکی از قدرت‌های سال‌های اخیر در سینما شناخته می‌شود.

اگر پروسه تولید تا اکران یک فیلم را در نظر بگیریم، سرتیپی و فیلمیران تمام آن چرخه را برای فیلم‌هایشان در انحصار دارند. تولید، پخش و اکران یک فیلم در مشت فیلمیران است. نگاهی به آمار فروش فیلم‌هایی که توسط این مجموعه تولید یا پخش شده‌اند نشان‌دهنده میزان سیطره فیلمیران در سینمای ایران است.

این میزان نفوذ باعث شده تا برخی از کارشناسان این وضعیت را با دهه ۴۰ میلادی سینمای آمریکا مقایسه کنند؛ سال‌هایی که چند کمپانی فیلمسازی با انحصاری که داشتند، فضای تراست را به‌وجود آورده بودند. درادامه این گزارش به نقد و بررسی رحمان ۱۴۰۰ پرداخته و سپس به حواشی کمتر شنیده‌شده درباره علت توقیف این فیلم خواهیم پرداخت؛ فیلمی که باز هم یک اپلیکیشن پشت سر تولیدش دیده می‌شود.

عاری‌ از هنر و  اخلاق

منوچهر هادی در کارنامه حرفه‌ای خود فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی دارد. از فیلمی اجتماعی مثل «کارگر ساده نیازمندیم» تا «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی ! بررسی آثار او نشان می‌دهد تقریباً به هیچ سوژه و فضایی نه نمی‌گوید! رحمان ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که هادی، پس از «آینه بغل» باز هم دوست داشته فیلمی «برفوش» بسازد که چه‌بسا از «هزارپا» هم سبقت بگیرد. انگار رقابت جدیدی در سینمای ایران به وجود آمده و آن رکوردزنی در فروش بیشتر است. البته این رکوردزنی ظاهراً رابطه مستقیمی با شوخی‌های جنسی و پرده‌دری دارد. در حاشیه اکران فیلم و در بین خنده‌های برخی از تماشاچیان جوان به شوخی‌های آن‌چنانی، چهره خانواده‌ها متفاوت بود.

یکی از تماشاگران یکی، دو بار فرزندش را در بین تماشای فیلم از سالن خارج کرد و دوباره بازگشت. بعد از اتمام فیلم وقتی علت را جویا شدم با چند جمله و کلمه ناتمام گفت که «کاش لااقل بچه را به دیدن این فیلم نمی‌آوردم». فیلم قصه ندارد. آن‌قدری عقب است که حتی نمی‌توان فرمی برایش ترسیم کرد. راستش حتی ژانر مشخصی هم ندارد. رحمان ۱۴۰۰ تلفیقی از شوخی‌های جنسی، فلاکت (البته به شکلی بسیار نازل)، متلک‌های سیاسی و خلاصه هرچه بشود به وسیله آن مخاطب را خنداند، است.

اگر بخواهیم درباره ژانر (!) رحمان ۱۴۰۰ حرف بزنیم باید آن را فیلمی تخیلی-جنسی بنامیم! مشخص نیست نویسنده و کارگردان این فیلم دنبال یک فضای رئال بوده‌اند یا فانتزی! در جا‌هایی قصه کاملاً جدی می‌شود و در سکانس‌هایی تخیلی! آن‌قدری سکانس زائد در فیلم وجود دارد که اگر آن‌ها حذف شوند، رحمان ۱۴۰۰ به یک فیلم کوتاه تبدیل می‌شود؛ سکانس‌هایی مثل بالن و زنده‌شدن دوباره رحمان پس از تصادف آن‌قدری عجیب و غریب است که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان «سکانس‌های نشئگی» یاد کرد! احتمالاً قبل از ساخت فیلم، سازندگانش کنار هم نشسته‌اند و به هم گفته‌اند بیایید با سوژه یک آدم بدبخت و یک مفسد اقتصادی یک فیلم کمدی بسازیم؛ فقط تا جایی که می‌شود شوخی‌های جنسی‌اش زیاد باشد.

تا قبل از این هم بودند فیلم‌هایی که در آن‌ها دیالوگ‌های جنسی وجود داشت، اما رحمان ۱۴۰۰ یک قدم جلوتر رفته است. در فیلم جدید منوچهر هادی، شوخی‌های فیزیکال و حتی متاسفانه در مواردی اروتیک هم اضافه شده است. اگر تا قبل از این کودکان پس از تماشای یک فیلم یک تکیه‌کلام را در کوچه و خیابان به زبان می‌آوردند، امروز و پس از تماشای این فیلم جلوی پدر و مادرشان پایین‌تنه خود را به شیوه رحمان ۱۴۰۰ تکان خواهند داد. فیلم جدید هادی از ارزش‌های هنری کیلومتر‌ها عقب و از ارزش‌های اخلاقی فرسنگ‌ها عقب‌تر است.

ماجراچیست؟

از شنبه حاشیه عجیب و جدید دیگری به اعتراضات قبلی

اضافه شده و حالا مساله دیگری به محتوای فیلم اضافه شد. ازسوی مسوولان سازمان سینمایی اعلام شد که نسخه در حال اکران این فیلم در سینماها، با نسخه‌ای که مجوز اکران گرفته متفاوت است! عجب! سال گذشته فیلم هزارپا به‌دلیل نمایش سکانس‌های حذف شده در تیتراژ پایانی مورد مواخذه قرار گرفت، اما ظاهراً رحمان ۱۴۰۰ پا را از آن هم فراتر گذاشته است. نسخه غیرمجاز چگونه اکران شده است؟ طبق اطلاعات به‌دست‌آمده صرفاً چند سالن سینما  نسخه ممنوعه را پخش کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:توضیحات محمدرضا فرجی درباره تاخیر در توقف اکران «رحمان ۱۴۰۰»


سالن‌هایی مثل کوروش، ایران (که سرگروه فیلم بوده) و سینما‌های اصلی در شهرستان‌ها از جمله این سینماهاست. احتمالاً کارگردان این‌طور فکر کرده که نمایش نسخه غیرمجاز در سالن‌هایی مثل کوروش به دلیل میزان بالای تماشاگر آن‌ها، تأثیر زیادی در فروش خواهد داشت. دلیل اینکه سازمان سینمایی دیر متوجه این مساله شده آن است که نسخه غیرمجاز فقط در چند سینما درحال نمایش بوده و زمانی که به آن‌ها گزارش شده، متوجه شده‌اند.

این سالن‌ها پس از اطلاع و تذکر ارشاد، از روز چهارشنبه گذشته نسخه غیرمجاز را کنار گذاشتند. از جمله حذفیاتی که اعمال نشده یکی پلان بسته رقص شخصیت زن فیلم و دیگری نمایش اندام نامناسب همان شخصیت بوده است. مورد سوم مربوط به یکی از سکانس‌های پایانی مربوط به دختر رحمان است.

مورد عجیب دیگر رحمان ۱۴۰۰ اکران همزمان سه نسخه متفاوت از فیلم در سینماهاست؛ یک نسخه اصلاح‌شده توسط ارشاد، یک نسخه غیرمجاز سازندگان فیلم و یک نسخه که سالن‌های حوزه هنری در حال اکرانش بودند! طبق شنیده‌های خبرنگار ما، منوچهر هادی مسوول اعمال اصلاحات بوده و برخی از موارد اصلاحی را کنار گذاشته است.

با این حال خودش مدعی است که در تمام سینما‌ها فیلم اصلاح شده روی پرده رفته است ظاهراً همین شرایط باعث شده که سازمان سینمایی به‌شدت از سازندگان رحمان ۱۴۰۰ ناراضی شده و تا به این لحظه به‌طور جدی از اکران دوباره فیلم جلوگیری کرده است. باید دید که آیا فیلم منوچهر هادی و سرتیپی، پس از دریافت تذکرات جدی از سازمان سینمایی با چند اصلاح باز هم به اکران درخواهد آمد (که در این صورت و به‌دلیل حواشی پیش‌آمده احتمالاً فروش اساسی بکند) یا این فیلم ضدخانواده بایگانی خواهد شد.

منبع:صبح نو

انتهای پیام/

فیلم‌ پرحاشیه «رحمان ۱۴۰۰» توقیف‌ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۷:۴۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
بنظرم شخصی مثل م. ه کلا سبک فیلمهایی که میسازه یک نوع تهاجم فرهنگیه تمام عیاره و قطعا از جایی داره خط میگیره و تمام هزینه هاشو پرداخت میکنن که توی فیلماش از بازیگرای استار با حقوق نجومی استفاده میکنه ، و قطعا میدونه این فیلمی که داره میسازه یا مجوز نمیگیره یا هم حداقل ۳۰درصدش باید حذف بشه ولی بدون نگرانی از فروش و گیشه فیلمو میسازه، این فیلم از اول هم برای گیشه ساخته نشده و قصدشون پخش فیلم بصورت غیرقانونی زیر نظر خودشون بوده. قطعا وزارت اطلاعات و قوه قضائیه باید پیگیر این موضوع باشن
Iran (Islamic Republic of)
عطیه
۱۰:۵۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
اتفاقا خیلی قشنگ بود عالی بود حتما ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ماندانا
۱۷:۰۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
به نظر من فیلم عالی بود من با دوست پسرم رفتم دیدم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۳:۲۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
خیلی هم‌عالییی بود و مشکلی نداشت.نه آقای هادی تقصیر داره و نه گلزار من ض۱۲سالمه و این فیلمو دیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من عالی بود هم فیلم عالی بود هم بازیگراش به ویژه آقای گلزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بابا چی میگی هر وقت مهدی قائدی رو اعدام کردند اینارم اعدام میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
گلزار و گلزارنماها باید بدست عدالت سپرده شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
فیلم چه ربطی به گلزار داره مگه فیلمو اون ساخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
این گلزار نه صدا داره نه استعداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
اگه استعداد نداشت که انقدر موفق نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من ایشون خیلی‌ها عالین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
اگه دوست نداری خب آهنگ و گوش نده کسی مجبور نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
فقط اعدام
Germany
امير
۰۲:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
من پيش پرده اين فيلم رو ديدم ، بسيار ناپسند بود! فحش هاشونو عملا و فيزيكى نشون ميدن! من تو آلمان زندگى ميكنم ، فيلم اينطورى ، كه هنرپيشه هاى معروف به هر بى شخصيت بازيي بخوان أجراى هنر كنن رو نديدم. خدا شفا بده دستندركاران فيلم رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
فیلم خنده داری بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
کسایی که نظر منفی گذاشتن دلیل مخالفتشون رو بگن چرا ساکتن؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
برای این فیلم غیر اخلاقی باید مدال افتخار گردنشون بندازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اميدوارم کلا محو بشه و هيچ خبري از اين فيلم ديگه نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
یه آدم مبتذل از همچین فیلمی حمایت میکنه
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
این برنامه های تلویزیونی ** ## و ادعای باسواد کردن مردم و فیلم ها بی سرو ته سیاهنما مانند همان اتومبیل ها کم کیفیت و گران است.
فقط به مصرف کننده تحمیل میشود .
چون فروش میرود و رقابتی در کار نیست .
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۲۲:۳۰ ۱۸ دی ۱۴۰۰
بچه بیا پایین سرمون درد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
منوچهر هادی اگر حرفه ای بود دلدادگان و اینطور تموم نمیکرد به این بشر بها ندید
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۵:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
چه ربطی به هم داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اين فيلم مناسب هر سني نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مناسب هیچدسنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مناسب هیچ سنی نیست...دیدن این جور فیلم ها اشکال داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
چرا تو مملکت ما اینقد نظارتها ضعیفه چرا همش کار از کار میگذره صداشون در میاد الان اصن هر چی بگید فایده نداره که...
Iran (Islamic Republic of)
خان محمدعلی آقا
۱۱:۳۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نباید بذارن که دوباره اکران بشه چون در اینصورت همه فیلم هایی که در آینده ساخته میشن به همین روش به فروش های آنچنانی دست خواهند یافت
Netherlands
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
من دوست دارم بدونم ماجراي اين فيلم چي بوده؟ داستانش چيه؟
Iran (Islamic Republic of)
Muhammad
۱۳:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام. مهم نیست موضوع آن چیست . اگر خواستید این فیلم را ببینید با خانواده خصوصاً بچه ها نرو . خواهش می‌کنم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خدا رو شکر..پول حلال خودم و خانواده ام رو خرج سینما و حرام از نوع سینمایی نمیکنم..چرا باید با پول من و امثال من یه عده بشن سلبریتی و به ریش ما بخندن..ارزش و شخصیت خودم رو با رفتن به سینما زیر سوال نمیبرم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
احسنتم برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
حرامه حرامه حرامه بابا شما مسلمانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
این روزا یه عده مسلمانی رو زیر پا گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
هيچي نميتونم بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
کاری به فیلم ندارم ولی بچه های الان یه چیری هایی میدونن که ادم از شندیدنش شاخ در میاره . دیگه لازم نیست این فیلمها رو ازشون پنهان کنیم یه جوری میگید انگار الان بچه ها نه از شبکه های مجازی استفاده میکنن نه ماهواره میبینن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مخاطب گرامی از اینکه بچه ها چیزهایی بیشتر از سن خودشون میدونن شکی نیست و این بخش بزرگیش بر میگرده به خانواده ..وقتی برای فرزند خودمون از لحظه بسته شدن نطفه تا به سن بلوغش برنامه ای نداریم وقتی مادر در شکم خود فرزند دارد و به هر مجالسی می رود و آزادنه با نامحرم مزاح می کند و هر....آیا فرزندش انسان مومنی خواهد شد؟ یک مادر یا پدر در طول سال چند آیه قرآن برایس فرزندش تلاوت می کند؟ کدام وصیت نامه شهید را برایش قرائت می کند ؟؟ متاسفانه کم گذاشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آری بچه ها باید یواش یواش از طبیعت انسانی خویش آگاه بشوند ولی هرزگی و تجاهر آن باعث فساد میشودکه الان هم شده ولی هر چقدر فرزند که از محیط دور تر باشد دیر تر جذب انحرافتش میشود والا همه انسانها از یک زن و یک مرد پدید می آیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
کاملا باهات موافقم ولی اون چیزهایی که میدونن مربوط به جمع هم سن و سالاشونه این وسط حرمت پدر و مادر هم مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
قبول دارم که این اطلاعات رو از همسن های خودشون میتونن دریافت کنن، ولی تا جای ممکن باید مدیریت کرد. حتماً کانال های ماهواره رو مدیریت و قفل کنید، گوشی های اسمارت شخصی رو هم تا قبل از -۱۷۱۶ سالگی براشون تهیه نکنید از تلفن های ساده تر استفاده کنید. در مورد اینترنت هم حتماً از خطوط دارای مودم استفاده کنید تا بتونید بر روی شبکه اینترنت کنترل داشته باشید. قطعا هم قید دستگاه های ارزان قیمت مودم و رسیور رو بزنید. اگر نمیتونید دستگاه مناسب بخرید اصلا نخرید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سازمان سينمايي چيکار ميکرده پس؟ نکنه خواب بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۰۸:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خیلی هم فیلم خوبی بود ، سلیقه ها متفاوت هست هر کی دوست نداره نبینه خب
Iran (Islamic Republic of)
استاد دانشگاه
۱۰:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
کاملا درست گفتید و منطقی ، خیلی موافقم ، توی فضای مجازی همه چی رو همه دیدن ، بایدم آشنایی داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مملکت داره به گند کشیده میشه شما داری از سلیقه حرف میزنی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
استاد دانشگاه؟؟؟دیگه وقتی یه استاد این عقیده رو داشته باشه وای به بقیه...تحصیل نکرده ها بهتر اوضاع رو درک میکنن
Iran (Islamic Republic of)
آعلی یار
۱۳:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
عزیزم داری اشتباه می کني ، اون سلیقه که فرمایش میکنی باید تو چهار چوب قانون و اخلاق باشه ، یه چیزیایی شنیدی ولی دور بودی خوب برات تفهیم نشده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
وضعيت سينما خيلي بد شده
Germany
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
فيلمي نبود که بشه با خانواده نگاه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نه بازی و نه مجری بودن اقای گلراز رو نمیپسندم واقعا فیلم ضعیفی بود تخیلی بود و حرفهای بدی هم زده میشد متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
به نظرم بچه ها رو نباید برای دیدن این فیلم برد واقعا فیلم بدی بود شوخی های سبک چند صحنه واقعا خجالت کشیدم خانم یکتا ناصر باردار بود و.... وو موارد دیگر

لطفا پولتان رو هدر ندید من شنیده بودم اقای مدیری و اقای اقا خانی در فیلم هستن رفتیم دیدیم واقعا پشیمان شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
به کجا داريم ميريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
این مهران مدیری قبلا زن پرست بود ولی بعد شد دشمن زنا و تو سریالاش هر چی خواری و خفته نثار زنا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
پس وزارت ارشاد چه کار می کرده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
چي بگم والا
Germany
ایران
۰۸:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مردم انقلابی و مومن عزیزمان باید بازیگران بی اخلاق و بی بند و بار رو تحریم کنند. یعنی اگر اون بازیگر بی اخلاق در هر فیلمی بود اون فیلم رو نبینند. این حرکت باعث اصلاح اساسی میشه. در شیعه خانه امام زمان اینگونه فیلم ها هیچ ارزشی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
چرا قبل از ورود این فیلم به سینما و پخش آن ، جلویش گرفته نشده است. وزارت ارشاد چه کاره است؟ ما برای همین چیزها به وزارت ارشاد حقوق می دهیم.فقط بلدید پول مفت بگیرید و به صندلی هایتان تکیه بدهید؟ سپاه پاسداران را الگوی خود قرار بدهید و همیشه گوش به زنگ باشید.
Germany
ایران
۰۸:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ما برای بر قراری احکام اسلام ۲۳۰ هزار شهید داده ایم. اونوقت این وضع سینما دهن کنجی به خون شهدا و احکام اسلام نیست؟ شهدا شرمنده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
شرافت انسانی رو با این فیلم زیر سوال بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
توقیف این فیلم بعداز حدود یک ماه ونیم اکران در سطح سینماهای کشور هیچ توجیحی جز حلوا حلوا کردن و پرفروش کردن این فیلم در مرحله بعدی یعنی پخش DVD در شبکه های خانگی و حجوم مردم برای دیدن صحنه هایی حذف شده برای فروش بهتر ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اصلا نبايد پخش ميشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اینم محصولات فرهنگی ما بعد میگن مردم فلان و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
واقعا متاسفم براي سازنده اين فيلم
Iran (Islamic Republic of)
استاد دانشگاه
۱۰:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
وقتی پرفروش هست یعنی مردم دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مردم هم اشتباه میکنن.... همه دغدغه یه عده شده از این فیلم ها دیدن...
Germany
hamed
۱۹:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
چه ربطی داره پر فروش باشه یعنی مردم استقبال کردن!
الان شخصا اصلا موافق این فیلم نیستم,ولی با این توضیحاتی که راجب فیلم شنیدم میخام برم ببینمش! حس کنجکاویم بد گرفته..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
چرا نظارتها درست نيست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
جريان اين فيلم چيه؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عمار
۰۲:۳۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آیا اگر ما امروز در عرصة هنر بزرگانی چون شهید آوینی و آثارش را نداشتیم آیا آنچه که در سینما و حتی بعضی از سریال های تلوزیونی نمایش داده می شود می توانستیم اسم هنر بر آن بگذاریم ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نکنید از این کارها ،اینجا کشور امام زمان است و شهدا با خون خود ضمانت کردند ،امیدوارم امتحان هم نکنند ،برایشان رسوایی میاره،جامعه هنری هم دنبال ارزشها بروند خدا روزی رسان است،جایگاه هنری را اشغال کردند جوابگو هستند،بروند به سمت جلب رضای خدا،سرباز عزت و سلامتی باشند،اگر دنبال مطرح شدن هستند خودشان راوقف اسلام و مسلمین کنند،خدا حتما کمکشان میکنه،خیلی مواظب باشند پایشان نلغزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نمیدونم آقای گلزار با چه رویی میاد اول برنامه برنده شو حرف های خوب خوب از اخلاق و اندیشه و انسانیت میزنه و شعور چند میلیون آدمو با همچین فیلمی زیر سوآل میبره که خودش به اصول اخلاقی و اعتقاداتی کشورش پایبند نیست ؟!! حالا هدف برنامه میخواد رونق کتابخوانی باشه که باشه ؛ که این موضوع بیشتر بر دوش نظام آموزشی کشور باید باشه که خدا رو شکر از مهد کودک کنکور و تست زنی آموزش داده میشه نه آموزش درست و تربیتی

مطمئن باشید نظام آموزشی یه کشور درست نباشه همینه که همینه ؛ چه سیلبریتی باشه چه مردم عادی
و اینها از بزرگان و وزرا باید شروع شه و دست هر چی دزد و خیانتکار قطع شه یا قطع کنن !!!!! کنکور چند ساله میگن برداشته میشه ؟ نمیشه چون مافیایی کنکور هست که غیر ممکنه بزارن مگر اینکه اقتدار باشه و دست اینها رو قطع کنه از نظام آموزشی و تغییر های بزرگ دیگه همچون خودروسازی و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
فیلم آبکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
با نطر های مخالفی که اینجا گذاشته شده معلومه یه عده خوششون اومده
بعضی ها عاشق فیلم های اینطوری ان..براشون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
گل گفتی من هم برای نظر های مخالف متاسفم که دیدن فیلم غیر اخلاقی رو دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آدم عاقل و باشعور این فیلمارو نگاه نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۳:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
خداییش صبرکنیدوببینید موضوع به این مهمی روچطوری سمبل میکنن وچندصباح دیگه عوامل همین فیلم موردتقدیرقرار خواهندگرفت!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
صاعقه
۲۳:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
لاقل کاش منم میدیدم که بتونم نظر بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
علاوه بر فساد و ابتذال فراوان كه در اين فيلم وجود دارد، از لحاظ اجتماعي و سياسي نيز اين فيلم نا اميدي مطلق را مخصوصا درباره برنامه هاي بلند مدت كشور القاء ميكند و هرگونه اميد به اصلاح امور را نيز انكار مينمايد(مثلا : مگر اينكه در خواب ببينيم كه امور اصلاح خواهد شد!!!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آقای هادی فیلم هایی که میسازه همش واقعیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
استارد و آغاز ساخت این فیلمها از ساخت اخراجیها و مارمولک شروع شد از سینما بگذریم شما کافیه نگاهی به اجراهای حسن ریوندی و ماهی صفت بندازید اصلا باورم نمیشه چطور میشه که رکیک ترین حرفها و جکها در حضور زن مرد بچه حتی مسیولین کشور زده میشه و بعد همه سوت کف هم میزنن خب دیگه ما چه انتظاری باید از فرهنگ و جوان کم سن وسالمون داشته باشیم وقتی بزرگترهای این نوجوان اینگونه رفتارهارا با سوت و کف تائید میکنه بعد انتظار رفتار درست را میشه از نوجوانها داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
ما که ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۱۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
بعدازمدتهای زیادیه فیلم کمدی لبخندبرلبانمون آورد اونم جلوشوگرفتن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که اخلاق ازبین رفته که مردم با دیدن فیلم های غیر اخلاقی شاد میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خندیدن به هرقیمتی‌؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
برات متاسفم که با این فیلم ها شاد میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
قبل از اینکه این فیلم را دیده باشم میدونستم فیلم خوبی نیست
وقتی کامنت گذاشتم که چرا هر روز یه فیلم مزخرف میسازن یه عده معترض شدن که چرا ندیده قضاوت کردم... آخه از بازیگراش کاملا مشخص بود به درد بخور نیست...حالا اون چند نفر بیان پاسخ بدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
خدا باعث و بانی اش را لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
اعدام باید گردد
Iran (Islamic Republic of)
هم
۲۲:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
خوبه که شما قاضی القضات نشدی؟.!!! حتما اعدام آن هم در ملأ عام باشد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه متاسفانه سینمای ایران به هیچ وجه برازنده کشوری با فرهنگ و تمدن ساز نیست سالهاست که شاهد فیلمهایی مبتذل و بسیار تهی هستیم باید این اشکال را به وزارت ارشاد دانست که نظارتی در سینما و فرهنگ ان ندارد شما نگاهی به چهره های سینمایی و رفتارها و پوشش هاشان بندازید آیا از دل این آدمها میشود انتظار عملکرد درست و باارزش داشت بنظرم سینما باید تعطیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
فیلم خنده داری بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
مردم باید با این چیزا شاد شن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
هرچيزي که خنده داره صرفا مناسب نيست
Iran (Islamic Republic of)
کاکو
۲۰:۱۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
تک تک عوامل این فیلم باید در ملا عام شلاق بخورند و اگر توبه نکردند شدیدترین برخورد با آنها صورت بگیرد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
وا.مطمئنی آقای قاضی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
متأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خوبه قاضي نشدي
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
خدا به ما رحم کند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۱۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
بعضی ها فقط به فکر پول هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه بخش اعظم فرهنگی کشور دست کسانیست که به دنبال فروپاشی فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مردم باید عاقل باشن و دنباله رو اینها نباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
باید تکلیف این سلبریتی های ضد ارزش ها و فرهنگ ناب اسلامی محاکمه شوند تا حساب کار و قواعد و قوانین کشور بیاد دستشون ...آدم چی باید بگه یک عده نادان کوته فکر نمی دانند فرهنگ و هنر چیست ...واقعا جای تاسف دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
لعنت خدا بر مروجین شیوه های شیطانی.
آیا چنین شیوه کسب درآمدی صحیح است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
من این فیلم رو بدون اصلاحات دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اینکه نوشته من این فیلم رابدون اصلاحات دیدم کجاش نیاز به مثبت یامنفی داره نظرنداده خبر داده کجاش عجیب است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
واقعا" چرا چنین فیلمی ساخته میشه چرا مجوز میگیره حالا چرا جلوی اکرانش گرفته میشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
حتما این از قبل برنامه ریزی شده بوده که با این روش (بدون اصلاح)فیلم رو نمایش بدن تا بتونه فروش زیادی بکنه و اگر هم توقیف شد باز جلب توجه می کنه و بعد از رفع توقیف مخاطب زیادی رو به سینما ها بکشونه.واقعا برای ارشاد متاسفم که اینقدر سهل انگاری می کنند.
Germany
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
خداوند از اینان نگذرد که خون به دل خانواده شهداء می کنند، این حرکات زننده خواسته یا نخواسته نتیجه تهاجم و شبیخون فرهنگی است که دشمنان این ملت سالیان متمادی انجام دادند، واگذارشان به خداوند متعال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خدا ازشون نگذره بی فرهنگ ها و بی دین ها
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایثار گر
۰۷:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خیلی ناراحتم از آینده میترسم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
اونایی که مملکت رو ول کردن تا فساد بگیرتش همچین چوب خدا به کمرشون بخوره که صداش تا کره مریخ بره. این خط این نشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
جای خجالت دارد. متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم واسه آقای گلزار ک نه بازیگری بلده ن خوانندگی و نه مجری گری.. ..واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
بعضیا فقط ادعا دارن...حتما هم به این فیلم های غیراخلاقیشون افتخار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
گلزار کیه//اون رو یه عده مثل من و امثال تو دهن به دهن چرخوندن. شده گلزار ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
صداش هم اصلا خوب نيست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
هالیوودم چنین فیلم هایی نمی سازد
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایثار گر
۰۸:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
فعلا که رو اونا رو سفید کردن ...