فرمانده انتظامی زرندیه از کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روشندل افزود: در این مدت پلیس این شهرستان موفق به کشف ۱۶ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق، ۶ هزار و ۷۱۰ بسته سیگار قاچاق، یک تن و ۶۱۰ کیلوگرم انواع میوه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال شد.

وی اضافه کرد: در مدت این طرح همچنین ۳۰ فقره سرقت در سطح شهرستان کشف و ۲۲ نفر سارق حرفه‌ای نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

  نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیر مجاز عمده تخلفات نوروزی در زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: در این طرح همچنین  ۱۲ دستگاه موتورسیکلت،۲۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف که عمده تخلف رانندگان و راکبان وسایل نقلیه توقیفی نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیر مجاز ،  استفاده  نکردن از کلاه ایمنی و نداشتن مدارک رانندگی بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی پلیس شهرستان در سال رونق تولید برنامه ریزی جامع و هماهنگ در مبارزه با قاچاق کالا است که این مهم از نخستین روز‌های سال جاری از سوی پلیس اجرایی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.