فرمانده ستاد مرکزی ارتش تروریست آمریکا (سنتکام) به دوحه سفر و با تمیم بن حمد آل ثانی دیدار کرد.

دیدار امیر قطر با فرمانده جدید ستاد مرکزی ارتش تروریست آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، ژنرال کنت مکنزی، فرمانده ستاد مرکزی ارتش تروریست آمریکا (سنتکام) روز گذشته، (یکشنبه) به دوحه سفر کرد و با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر درباره روابط راهبردی دفاعی و نظامی میان دو کشور گفتگو کرد.

امیر قطر در استقبال از فرمانده ستاد مرکزی ارتش تروریست آمریکا و هیئت همراه وی در کاخ پادشاهی خود در دوحه به بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه پرداخت.

مکنزی نیز در این دیدار از ایفای نقش قطر در پایگاه هوایی العدید آمریکا و تلاش‌های مشترک دو کشور برای مبارزه با تروریسم قدردانی کرد. دوحه و واشنگتن در ژانویه گذشته یادداشت تفاهمی درباره افزایش حضور نیرو‌های تروریست آمریکایی در پایگاه هوایی العدید امضا کردند.

فرماندهی مرکزی ارتش تروریست آمریکا (سنتکام) که بر فعالیت‌های نظامی نیروهای آمریکایی در کشور‌های مختلف از جمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان نظارت دارد از ۱۹ فروردین که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد در اقدامی متقابل، از سوی ایران تروریستی اعلام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار