مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از غبارروبی مزار شهدا گمنام به مناسبت هفته جوان خبر داد.

مزارشهداگمنام ایلام به مناسبت هفته جوان غبارروبی شد

حیدر زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: دراولین روز از هفته جوان به منظورتجدید میثاق با آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی برسرمزار شهدا گمنام گرد هم آمده وبا گلاب مزارمطهر این شهیدان عطرافشانی شد.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: در این مراسم معاون فرهنگی و جوانان اداره کل، روسا وکارکنان اداره ورزش وجوانان استان، ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها نیز حضور داشتند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته جوان می‌توان به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی در سطح استان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار جوانان نخبه با ائمه جمعه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع محیط زیست و طبیعت، برگزاری جشن نیمه شعبان با حضورجوانان و برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع اشتغال و کار آفرینی در دانشگاه ایلام اشاره کرد.

حیدرزاده افزود: با کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط جهت شناسایی و معرفی جوان نمونه در ۱۷ محور مکاتبه شده و پس از ارزیابی سوابق و افتخارات، جوانان نمونه انتخاب و در هفته جوان با حضور مدیران ارشد استان از آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی در رابطه با استفاده رایگان جوانان از امکانات ورزشی گفت: استفاده رایگان از اماکن و امکانات ورزشی، نیم بها شدن بلیط استخر‌ها اعم از دولتی و خصوصی در سراسر استان و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته جوان می‌باشد.

انتهای پیام/ د


 غبارروبی مزارشهداگمنام به مناسبت هفته جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.