رئیس جمهوری به منظور اطلاع از وضعیت خسارت‌های وارده به بخش‌های مختلف استان در پی بارندگی‌های اخیر و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مردم، با استاندار کرمان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری در  تماس با استاندار کرمان از میزان بارندگی‌ها در استان، میزان خسارت‌های وارده، تعداد روستا‌هایی که ساکنان آن‌ها به مکان‌های امن منتقل شده اند، تعداد راه‌های ارتباطی قطع شده و وضعیت دام‌ها و احشام در مناطق اطلاعاتی کسب کرد.

رئیس جمهوری در این تماس تلفنی بر خدمات رسانی سریع به خسارت دیدگان تاکید کرد و گفت: لازم است که پیش بینی‌ها و آمادگی‌های لازم در برابر حوادث غیر مترقبه همواره مد نظر قرار داشته باشد.

استاندار کرمان نیز گفت: بر اساس پیش بینی‌ها و اقدامات پیشگیرانه انجام شده از سوی شورای مدیریت بحران، مدیران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان، از بروز خسارت‌های سنگین در پی بارش‌های اخیر جلوگیری شد.

محمدجواد فدائی، حمایت‌ها و تدابیر رئیس جمهوری را مایه‌ی دلگرمی و تلاش مضاعف مسئولان در خدمت رسانی به مردم دانست و از این اقدامات تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

تماس تلفنی رییس جمهور با استاندارکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار