فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری دو نفر سارق حرفه‌ای در عملیات مشترک با پلیس شهرستان جغتای خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مهدی اسماعیلیان فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت؛ پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه سارقان در اولویت ماموریت‌های فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم قرار دارد و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود؛ سارقین که از رعایت نکردن برخی نکات ایمنی توسط شهروندان سوءاستفاده کرده و با تخریب شیشه سیکوریت مغازه‌ها اقدام به سرقت از اموال مردم می‌نمودند ، در این خصوص با رصد و اقدامات اطلاعاتی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مخفیگاه سارقین که در یکی از شهر‌های استان خراسان رضوی بوده شناسایی شد.

سرهنگ اسماعیلیان گفت؛ در تعقیب و مراقبت‌های انجام شده در عملیات مشترک با پلیس شهرستان جغتای در اقدامی غافلگیرانه در هنگام ورود به مخفیگاه متهمان یک نفر مرد و یک نفر زن دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری و تجهیزات غیر مجاز و قاچاق از متهمان کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد؛ پرونده قضایی در این خصوص برای متهمان تشکیل و در دست اقدام می‌باشد.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفته، گفت؛ تحقیقات پلیس برای کشف اموال مال باختگان ادامه دارد و از شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی از وقوع سرقت‌های مشابه پیشگیری نمایند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سارقان حرفه‌ای در جاجرم

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.