طی هفته مهدویت؛

اعزام ۴۵۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی از اعزام ۴۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان طی هفته مهدویت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام کوثری نیا مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: ۴۵۰ مبلغ اعم از روحانیان مستقر و بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها در هفته مهدویت فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام مهدویت افزود: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری از جمله برنامه‌های این افراد است.

 حجت‌الاسلام کوثری نیا گفت: بیان سیره عملی و فضائل امام زمان (عج)، تبیین جایگاه ولایت و نقش، ولی فقیه در جامعه، مبارزه با احتکار و گران فروشی، تبیین فرهنگ مقاومت، احیای امر به معروف و نهی از منکر و آسیب‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های روحانیون عنوان کرد.

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی ادامه داد: سخنرانی پیرامون صله‌رحم، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، تعاون و همکاری، کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم افزایش جمعیت و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های روحانیون اعزامی است.

وی اظهار کرد: برگزاری گفتمان دینی، تفسیر، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی از دیگر برنامه‌های روحانیون اعزامی به نقاط مختلف استان در هفته مهدویت است.

انتهای پیام / ط ا

۴۵۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار