نماینده فلاورجان گفت: دیپلماسی لبخند چند سال کشور را به عقب برده لذا باید طرح‌هایی را در مجلس تصویب کنیم که لرزه بر اندام دشمنان بیندازد.

دیپلماسی لبخند چند سال کشور را به عقب بردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۷ فروردین) در مخالفت با کلیات طرح اقدام متقابل ایران علیه اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی از سوی آمریکا، اظهار کرد: مخالفت من به دلیل ضعف طرحی است که در مقابل تروریستی اعلام کردن سپاه توسط آمریکا ارائه شده است.

وی افزود: اگر آن روز که آمریکا از برجام خارج شد، رئیس جمهور دستور قاطع می‌داد که از فردا صبح غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم را شروع کنیم، آمریکا گستاخ نمی‌شد.

نماینده مردم فلاورجان تصریح کرد: اگر برخی مسئولان نمی‌گفتند دولت با تفنگ و بدون تفنگ و نمی‌توانیم به دو ارتش حقوق بدهیم، ترامپ دیوانه گستاخ نمی‌شد و دستاورد انقلاب را تروریست اعلام نمی‌کردند، اگر این اقدام مقابل با طرح آمریکاست چرا بازرسی کشتی‌های آمریکایی و هواپیما‌های آمریکا در این طرح نیامده است؟ آیا سکوت مجلس در این زمینه جز خیانت به نظام و خون شهدا چیزی دیگری است؟

وی تصریح کرد: دیپلماسی لبخند چند سال کشور را به عقب برده است، چرا از ظرفیت رسانه‌ها استفاده نمی‌کنیم؟ ملت دنیا می‌دانند ارتش آمریکا تروریست است که هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار می‌دهد، باید طرح‌هایی را در مجلس تصویب کنیم که لرزه بر اندام دشمنان بیندازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
1
۱۰:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت ،الحق که همین است.
آخرین اخبار