فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای ۵ دیدار باقی مانده لیگ برتر معرفی شد.

تمدید قرارداد کریمی در گرو ماندن در لیگ برتربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر با هدایت علیرضا مرزبان موفق به کسب نتایج مطلوبی نشد و شرایطش در جدول رده بندی چندان مناسب نیست. مدیران این تیم در ابتدای هفته در تصمیمی ناگهانی مرزبان را از سمتش برکنار و فیروز کریمی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند. هدف مدیران باشگاه نفت از این تغییر ایجاد شوک در تیم برای ماندن در لیگ برتر بود.

شب گذشته جلسه معارفه فیروز کریمی و اولین تمرین تیم زیر نظر سرمربی جدید برگزار شد که با حضور پرشور مردم شهر مسجد سلیمان همراه بود.

مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد مدت قرارداد کریمی با این تیم بیان کرد: قرارداد ما با کریمی برای ۵ بازی باقی مانده در لیگ برتر است و در صورت ماندن تیم در لیگ با توجه به اینکه کریمی جزو مربیان خوب کشورمان است در مورد تمدید قرارداد برای فصل بعدی رقابت‌ها با او مذاکره خواهیم کرد. اما اولویت و مهمترین موضوع در حال حاضر ماندن تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر است.

انتهای پیام/

کریمی برای فصل بعد در مسجد سلیمان می‌ماند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار