۵۰ کتاب درباره خاطرات فرماندهان و رزمندگان مازندرانی تا پایان امسال منتشر می‌شود.

ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۵۰ کتاب درباره خاطرات فرماندهان و رزمندگان مازندرانی در دفاع مقدس تا پایان امسال چاپ و انتشار خواهد یافت، گفت: این کتاب‌ها در دو بخش کارنامه و خاطرات شفاهی رزمندگان و فرماندهان استان در دفاع مقدس جمع اوری و چاپ می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار در استان بر مبنای توانمندی‌های خود در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه دارد، افزود: در حوزه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ۱۹۵ کتاب منشر شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: هدف این اداره کل شناسایی فرماندهان مازندرانی در دوران دفاع مقدس و جمع آوری خاطرات شفاهی شهدا، جانبازان، رزمندگان و فرماندهان در جنگ تحمیلی ایران و عراق است.

ملکی افزود: این خاطرات در قالب کتاب انتشارمی یابد یا در مخزن موزه دفاع مقدس با عنوان تاریخ دفاع مقدس ماندگار شود.

وی از رونمایی کتاب خاطرات امیر یزدان ستان فرمانده ارتش مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس امروز اشاره کرد و گفت: کتاب تن من مباد تاریخ شفاهی امیر داریوش یزدان ستان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: گفتگو و پژوهش این کتاب را مریم سادات ذکریایی و نویسندگی فاطمه قنبری تهیه و در سال ۹۷ توسط انتشارات سرو سرخ وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چاپ شد.
انتهای پیام/آ


انتشار کتاب‌های رزمندگان و فرماندهان مازندرانی تا پایان امسال

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار