فرماندار تربت حیدریه گفت : میزان خسارت وارده به زیرساخت‌های این شهرستان را بر اثر سیل اخیر ۹۵ میلیارد ریال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رستمی فرماندار تربت حیدریه بر لزوم تامین منابع مالی مورد نیاز برای جبران خسارت‌های وارد آمده در سیلاب اخیر تاکید کرد و گفت : این رخداد هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت، اما بیشتر خسارت‌های به بخش مسکن روستایی و کشاورزی وارد شد.

وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی قوی از اوایل هفته جاری، بیشترین حجم بارش باران با ۵۵ میلیمتر در بخش کدکن از توابع شهرستان تربت حیدریه گزارش شد که در پی آن جاده رباط سنگ به کدکن از دو قسمت به علت آبگرفتگی و وقوع سیلاب مسدود شد که با تلاش راهداران این مسیر پس ازچند ساعت بازگشایی گردید.

فرماندار تربت حیدریه اظهار داشت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حوادث ناگوار روستای ۲۵ خانواری 'ده منار' بخش کدکن این شهرستان هم تخلیه و مردم این روستا تا اطلاع ثانوی در روستای 'عبد آباد' اسکان داده شدند.

رستمی تصریح کرد: با توجه به اقدام‌های پیشگیرانه و به هنگام از سوی اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان، بارش شدید باران و وقوع سیلاب‌های مقطعی هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشته است.

وی گفت: برای ارزیابی دقیق میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب، کارشناسان جهاد کشاورزی در آینده‌ای نزدیک در منطقه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام//ف. س

آسیب زیرساخت‌های تربت حیدریه براثرسیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.