بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و ۳ امتیاز را کسب کنیم و این برد برای اینکه بالای جدول باشیم بسیار مهم بود.

کریمی: فشار زیادی روی بازیکنان استقلال وجود دارد/ پرسپولیس امتیاز از دست داد و شانس قهرمانی داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال ماشین سازی در مورد این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و ۳ امتیاز را کسب کنیم و این برد برای اینکه بالای جدول باشیم بسیار مهم بود. بچه‌ها تلاش کردند و با برنامه فشرده سازمان لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خیلی فشار روی ما بود.

او ادامه داد: بچه‌ها فشار زیادی را با مصدومیت، قرص و آمپول تحمل می‌کنند. چشمی ۲ ماه زانو درد دارد و همه با مصدومیت تلاش می‌کنند تا نام استقلال را بالا ببرند. از هواداران تشکر می‌کنم آن‌ها از دقیقه اول تا آخر ما را حمایت کردند.

کریمی درمورد شانس قهرمانی استقلال گفت: صادقانه ما روی کاغذ شانس قهرمانی داریم، پرسپولیس امروز امتیاز از دست داد و احتمال دارد بازی‌های بعد هم به همین شکل باشد.


بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: اگر استقلال را می‌بردیم به نفع تمام تیم‌های بالای جدول بود

خطیر: از بازی استقلال لذت بردم/ اختلافی با شفر ندارم

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت


انتهای پیام/

صحبت های کریمی  بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار