فرمانده قرار گاه جنوب شرق ارتش گفت: ساختن انواع سلاح‌های مدرن در نیروی زمینی، دریایی و هوایی از موفقیت‌های اصلی ارتش است.

ارتشیان امروز دست آموخته مکتب سرخ عاشورایی اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر سرتیپ مهدی معمار باشی فرمانده قرار گاه جنوب شرق ارتش در مراسم رژه روز ارتش ضمن گرامیداشت ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری‌اسلامی ایران گفت: دشمنان در برابر اقتدار نیروهای نظامی ما مستاصل شده و به همین خاطر در صدد توطئه علیه سپاه و سایر نیروها  هستند.

وی افزود: اکنون ارتش ما ارتشی انقلابی است و در طول چهل سال همراه و همگام با سایر ملت است و در لوای پرچم مقدس و رهبری مقام عظمی ولایت انقلابی بوده و خواهد ماند، امروز ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح و گوش به فرمان رهبری شعار ما میتوانیم را به ظهور رسانده است.

 امیر معمار باشی با اشاره  به اینکه ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور شعار ما می‌توانیم را در عمل به سرانجام رسانده است گفت: ساخت انواع سلاح‌های مدرن و تک تیرانداز، نصب سامانه‌های دید در شب در بالگرد‌ها و ساخت انواع جنگنده‌های و سایر تجهیزات جنگی به‌روز امروز ارتش ما را جزو قدرتمندترین ارتش‌های دنیا قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز فضای هوایی کشور امن‌ترین فضای هوایی در منطقه است افزود: امروز نیرو‌های مسلح و پرافتخار کشور آماده‌تر از گذشته با توان دفاعی و رزمی بالا آماده دفاع از کیان نظام اسلامی و حریم ولایت هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش و سپاه به‌کوری چشم دشمنان مانند یک ید واحد درس آموخته مکتب سرخ حضرت اباعبدالله بوده و در جهت نابودی و محو کامل رژیم غاصب صهیونیستی فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/س

ساختن انواع سلاح‌های مدرن از موفقیت‌های اصلی ارتش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار