استاندار همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح حرکت کرده است.

ارتش همیشه آماده در صحنهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی تعریف شده در قانون اساسی، نقش مهمی در امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل اخیر داشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب در سیلاب اخیر از خود گذشتگی ها و صحنه های بی بدیلی خلق کردند.

وی افزود: دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده اند که امکان رویاروی با نیروهای مسلح توانمند و با ایمان کشورایران را ندارند؛ بنابراین مستکبران جهان و در راس آنها آمریکای جنایتکار به زور و تزویر روی آورده تا ملت ایران را به زانو درآورد.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن همچنین با استفاده  از حربه تفرقه، به ناامید کردن مردم از نظام و مسئولان روی آورده ،افزود: غافل از اینکه رمز پیروزی و تداوم انقلاب وحدت و همدلی بین ارکان نظام و مردم است و نیروهای مسلح همواره در کنار مردم هستند.

شاهرخی به  حماسه آفرینی های ارتش اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب در ادامه مکر و حیله استکبار یکی از نقشه ها، قطع کردن بازوان انقلاب بود بنابراین برخی موضوع انحلال ارتش را مطرح می کردند.

وی اضافه کرد: امام راحل علی رغم همه اقدامات و جوسازی ها بر استقرار قدرتمندانه و عزتمندانه ارتش جمهوری اسلامی تاکید داشتند.

استاندار همدان عنوان کرد: بعد از این فرمان و تایید ارتش از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، مردم کشور با حضور در خیابان ها شعار «مردم فدای ارتش و ارتش فدای ملت» سر دادند.

شاهرخی افزود: مطابق قانون اساسی، پاسداری از استقلال، حفظ تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب سه تکلیف ارتش و سایر نیروهای مسلح است.

وی در پایان ادامه داد: ایثارگری های نیروی قهرمان ارتش و سایر نیروهای مسلح در تاریخ پُر افتخار انقلاب ماندگار است.

انتهای پیام/ب

ارتش همواره در کنار مردم بوده است

برچسب ها: استانداری ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.