ارتش امروز با صلابت از مرزهای کشور حفاظت می کند

استاندار کردستان گفت:ارتش امروز به عنوان دژ مستحکم در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده و با صلابت از مرزهای کشور حفاظت می کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا امروز پنجشنبه در مراسم رژه نیرو‌های مسلح  که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: اتحاد، انسجام و صلابت نیرو‌های مسلح در کنار یکدیگر موجب شده دشمن علیه نظام اسلامی نتواند کاری از پیش ببرد و اقدامات و تهدیداتش خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین با پیام حصزت امام خمینی (ره) تولدی دیگر برای ارتش بود، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی با صلابت، متعهد، متدین است که با آن پیام امام (ره) انسجام ملی را برای کشور به ارمغان آمد.

مرادنیا با بیان اینکه ماموریت اصلی ارتش دفاع و مقابله با دشمن است، گفت: ارتش آن روز علاوه بر اینکه در رسالت خود و خدمت به مردم موفق و سربلند بوده است.

استاندار کردستان اضافه کرد: ارتش علاوه بر داشتن تقوا به فنون نظامی روز دنیا نیز مجهز است و به این دلیل هیچ کشوری جرات تعرض به کشورمان را ندارد.

وی یادآور شد: ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی است بر پیشانی ارتش که در دفاع از تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی مردانه در برابر متجاوزان جنگیده است.

وی به اقدام نابخردانه آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه با توجه به توان نظامی که دارد و علیه تروریسم در منطقه جنگیده خار چشم دشمنان شده است.

مرادنیا اضافه کرد: این اقدام آمریکا موجب انسجام و اتحاد بین مردم هم شد و نشان داد این همبستگی نیرو‌های مسلح و ملت برای دشمنان خطرناک خواهد بود.

رژه یگان‌های نمونه ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح استان کردستان از مقابل جایگاه از دیگر برنامه‌های روز ارتش جمهوری اسلامی در سنندج بود.

انتهای پیام/م

همدلی نیروهای نظامی دشمنان را نا امید کرد

 

برچسب ها: نیروهای مسلح ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.