مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش‌های شدید و سیلاب فروردین ماه جاری ۲ جاده اصلی، ۱۹ جاده فرعی و ۸۰ راه روستایی در این استان را مسدود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت : با تلاش راهداران ۲ جاده اصلی و ۱۸ جاده فرعی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد و اینک راه فرعی بردسکن - عشق آباد در شهرستان بردسکن مسدود می‌باشد.

وی اظهار داشت: از ۸۰ راه روستایی مسدود شده نیز ۶۸ راه بازگشایی شده و راه‌های روستایی حصار - حاتم قلعه در حوزه درگز، کورشک - تکه میدان در گناباد، نقاب - حسین آباد در شهرستان کاشمر و سنگرد - حسین آباد در سبزوار همچنان بسته است.

وی گفت: راه روستا‌های تکمار، جعفرآباد و رامشین (از میدان بسیج نقاب) در شهرستان جوین، زیبد و زیرخان در گناباد، روستا‌های چنار و ناری در حوزه شهرستان فریمان و روستای پس کمر در شهرستان سرخس به علت سیلاب، طغیان رودخانه و ریزش کوه همچنان مسدود می‌باشد.

نصری ادامه داد: در حال حاضر بارش باران در هیچیک از راه‌های خراسان رضوی گزارش نشده و تردد در جاده‌های استان به صورت روان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه جدید بارشی از عصر امروز وارد استان شده و تا اواخر هفته آینده با بارش‌های متناوب مناطق شمالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام /ا 

انسداد راه در خراسان رضوی 

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.