مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری دوره آموزشی تخصصی کسب و کار شبکه ای در افق ۱۴۰۴ در کردستان خبر داد.

مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ضمن اعلام این خبر گفت: گسترش کمی و کیفی حوزه تولید و تجارت در عصر حاضر سبب شکل گیری رقابت‌های سنگین در دنیا شده و ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات آموزشی مداوم جهت آشنا سازی فعالان اقتصادی به روش‌های نوین تولید و تجارت توسط دولت و نهاد‌های صنفی انجام شود تا از روند جهانی باز نمانیم.

بیان امین نژاد افزود: کردستان به علت داشتن پتانسیل‌های عظیم تولید و بازرگانی باید بیش از سایر مناطق کشور نسبت به آموزش سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان و تجار بپردازد که مسئولیت اتاق بازرگانی در این حوزه بیش از سایر نهاد‌ها می‌باشد، بر این اساس دوره‌های آموزشی متنوعی در دستور کار دارد.

وی اعلام کرد: دوره آموزشی تخصصی کسب و کار شبکه‌ای در افق ۱۴۰۴ در قالب محور‌های شبکه سازی با مفهوم هنر برقراری ارتباط، بازاریابی شبکه‌ای، استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی و مروری بر مدل کسب و کار شرکت‌های پلتفرمی امروز پنج شنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه با حضور بیش از ۵۰ نفر و با حضور دکتر سید حسن افتخاریان رئیس هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران برگزار شد.

امین نژاد در ادامه بیان کرد: این دوره آموزشی بصورت رایگان برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.