مادری باردار از تنگ ارم دشتستان با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به برازجان انتقال یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: ساعت ۱۱:۳۰ صبح چهارشنبه بیست و هشتم فروردین به دنبال تماس از درمانگاه تنگ ارم با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دشتستان مبنی بر در خواست کمک به مادر باردار ۴۰ ساله با سابقه بیماری قلبی و تیرویید در درمانگاه، آمبولانس جاده‌ای تنگ ارم به محل مددجو اعزام شد.

دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: پس از رسیدن آمبولانس به درمانگاه تنگ ارم با توجه به شرایط اورژانسی مادرباردار، مسئول اورژانس شهرستان دشتستان درخواست اعزام بالگرد اورژانس به معاون ارشد سازمان داده شد و پس از هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس در نزدیک درمانگاه مددجو را از آمبولانس ۱۱۵ تحویل گرفت و به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل کرد.

کمک به زایمان مادر باردار در آمبولانس اورژانس

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر همچنین گفت: ساعت ۸:۲۸ صبح چهارشنبه به دنبال امدادخواهی برای مادر باردار در حال زایمان به سرعت یک دستگاه آمبولانس از پایگاه عالیشهر به محل مورد نظر اعزام شد.

دادجو ادامه داد: آمبولانس کمتر از دو دقیقه بالای سر بیمار رسید و دو تکنسین‌ اورژانس در فرایند زایمان به مادر کمک کردند.

وی بیان کرد: زمان تحویل مادر به بیمارستان شهدا خلیج فارس هنوز جفت بیرون نیامده بود، اما مادر و نوزاد در صحت کامل به بیمارستان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

اورژانس هوایی برای کمک به مادر تنگ ارمی پرواز کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.