بخشنامه وزارت آموزش و پرورش درباره روستای حسین آباد کالپوش

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تمهیدات ویژه وزارت آموزش و پرورش برای رسییدگی به وضعیت تحصیل دانش آموزان روستای حسین آباد کالپوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورس استان سمنان گفت: با موافقت وزارت آموزش و پرورش، مدارس ابتدایی روستای حسین آباد کالپوش تا ۳۱ فروردین ۹۸ دایر است و ارزشیابی از دانش آموزان تا پایان فروردین انجام می‌شود .

وی افزود: در مقطع متوسطه اول و دوم کلاس‌ها به روال گذشته برگزار می‌شود و فقط برای دانش آموزان متوسطه دوم که امتحان نهایی و هماهنگ کشوری دارند، تمهیدات ویژه‌ای مانند استان‌های سیل زده لرستان، خوزستان و گلستان در نظر گرفته شده است.

به گفته دستورانی ، دانش آموزان متوسطه دوم روستای حسین آباد کالپوش بر اساس آیین نامه امتحانی استان‌های سیل زده از یک نوبت امتحان ارفاقی برخوردار شدند و می‌توانند علاوه بر حضور در آزمون نهایی در خرداد، شهریور و دی، از نوبت ارفاقی امتحان در مرداد ماه هم استفاده کنند.

وی تاکید کرد: این مصوبات فقط ویژه دانش آموزان روستای حسین آباد کالپوش است و برنامه ریزی تحصیلی سایر روستا‌های این بخش طبق برنامه عادی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

۷۸۰ دانش آموز در پنج واحد آموزشی با ۸۰ معلم در حسین آباد کالپوش شهرستان میامی مشغول به تحصیل هستند.

از اواخر پارسال رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش سبب تخریب صد‌ها خانه و مدارس این روستا شده به گونه‌ای که بسیاری از ساکنان این روستا مجبور به تخلیه منازلشان شده اند.

انتهای پیام / گ

جزئیات بخشنامه وزارت آموزش و پرورش درباره روستای حسین آباد کالپوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.