شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت با کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان چهار هزار و ۹۸۶ مرتبه تماس برقرار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۹۸۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۳۲۰ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۴۵۲ تماس معاونت عمران معادل ۹.۷ درصد و ۹۳ مورد ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۵۳۹ مورد از قبیل ترکیدگی و باز ماندن والو آب فضای سبز، حوادث ناشی از درختان در حال سقوط و گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آن‌ها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس گیرندگان از اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۹۳۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۶۹۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به ساعات فعالیت اماکن تفریحی، شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به شهروندان ارائه کردند.

شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

انتهای پیام/م

 

عملکرد مرکز ۱۳۷ شهرداری اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.