امام جمعه آبادان بر لزوم برخورد قاطعانه با عوامل مسئول در به وجود آمدن سیل تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه از رییس قوه قضاییه خواست با بررسی میدانی با افراد خاطی و یا برخی از متولیان امور کم کاری و کوتاهی در جریان سیل برخورد قانونی کند.

وی افزود: در تابستان و در روزهایی که خشکسالی بسیاری از زمین های کشاورزی استان را تهدید می کرد،مردم تقاضای باز شدن سدها و سرازیر شدن آب به زمین ها را داشتند که این اتفاق رخ نداد و حالا با حجم انبوه آب رهاسازی شده از سدها مواجه هستیم که متاسفانه سبب خسارات فراوان به مردم و روستاییان شده است، وزارت نیرو باید در این زمینه پاسخگو باشد.

امام جمعه آبادان به مسئولان گفت: برای توسعه اشتغال به رونق تولید توجه ویژه و جدی داشته باشند، هیچ مدیری حق اخراج نیروهای بومی را ندارد،حتی اگر پروژه اقتصادی به اتمام رسید،تعدیل نیرو باید از کارکنان غیربومی آغاز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: مراقب باشیم در جریان سیل اخیر و مشکلات اقتصادی از اهمیت و جشن های نیمه شعبان غافل نشویم و این روزهای ارزشمند و مقدس را پاس بداریم، چراکه دشمن به دنبال سواستفاده و ضربه به اعتقادات فرهنگی و مذهبی مردم است.

وی در آستانه میلاد حضرت ولیعصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان از زحمات جهادی این نیروهای مخلص و مقتدر قدردانی کرد.

خطیب جمعه آبادان گفت: توجه جدی مردم و مسئولان به مساجد با هدف تربیت نیروهای ارزشی برای حرکت موثر در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ د

 برخورد با مسئولان کم کار در زمینه سیل

برچسب ها: نمازجمعه ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.