صدا و سیمای مرکز قزوین با سه ویژه برنامه به استقبال نیمه شعبان می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ویژه برنامه «نور باران» از ساعت ۲۱ امشب به مدت ۶۰ دقیقه همراه با مخاطبان شبکه قزوین خواهد بود.

اکبری افزود: ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران، انعکاس حال و هوای شهر مقدس قم و مشهد الرضا در نیمه شعبان، پوشش برنامه‌های مرتبط با ولادت حضرت مهدی (عج) از محل امامزاده حسین (ع)، پخش جشن‌های سطح شهر قزوین و همچنین حضور خواننده و میهمانان ویژه در استودیو بخش‌های این ویژه برنامه را تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: رادیو قزوین هم با برنامه «تا آسمان» از ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه و ویژه برنامه «طلوع امید» از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به مدت ۹۰ دقیقه همراه با شنوندگان خواهد بود.

وی افزود: برنامه زنده «تا آسمان» نیز از رادیو قزوین مراسم احیاء نیمه شعبان را ساعت ۲۴:۰ از مسجد ولایت به صورت زنده روی آنتن می‌برد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: بیان فضایل و اعمال نیمه شعبان، کارشناسی موضوعی، گزارش‌های زنده از سطح شهر، پخش مداحی و ذکر خصوصیات رفتاری حضرت مهدی (عج) با حضور کارشناسان دینی از بخش‌های این ویژه برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ک

صدا و سیمای مرکز قزوین با سه ویژه برنامه به استقبال نیمه شعبان می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.