به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایپا؛ در برنامههای فروش فوری سایپا، محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد یعنی به ازای هر کد ملی امکان ثبت نام یک دستگاه وجود دارد و متقاضیانی که در ۱۸ ماه گذشته به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام کرده اند، امکان ثبت نام در این دوره را ندارند.
همچنین با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، باید در ثبت اطلاعات مشتری دقت شود بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت داده میشود.
بر این اساس ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نیست و امکان انصراف وجود ندارد. ضمن اینکه بر اساس استقبال مشتریان، نوع خودرو، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر خودرو بصورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری میشود.
بیشتر بخوانید: فروش فوری ۸ محصول سایپا با محدودیت کد ملی
همچنین متقاضیان ثبت نام در فروش فوری باید مجموعهای از اطلاعات شخصی از جمله اطلاعات شناسنامه ای، کدپستی، اطلاعات مربوط به آدرس، اطلاعات تماس و اطلاعات کارت بانکی را پیش از ثبت نام در دسترس داشته تا در سامانه ثبت کنند.
انتهای پیام/
مثلا ميخوان بگن داريم با دلال بازي مبارزه ميكنيم ؟؟؟؟
چيزي كه تو اين مملكت زياده كد ملي و آدم محتاج صد تومن پوله
من الان حدود 20 بار به صفحه قبل از ثبت نام رسیدم ولی از اوون صفحه نتونستم عبور کنم ...
کاملا مشخصه جعلیه ...
اگه قرار خبری بشه ب ماهم بگید؟؟
چی میگن؟؟؟؟
اگر مجوز بدهند !
شما ها حرف نزنید کسی نمیگه لالی...
چندتا از این خودروها داری ؟
چرا به شعور خودتون توهین می کنید ؟؟
ورود ارتش و یا سپاه به خودروسازی ،بر روی توان دو نیرو و نیروهای مسلح هم اثر مثبت دارد.
توان خودروسازی باید نزدیک به ده میلیون باشد نه دو میلیون و یا کمتر!!!!
تا زمانی که برخلاف اکثر کشور ها خودروسازی ما دولتی و انحصاری باشه معلومه گرونی هم هست وقتی سانتافه ۲۱۶ میلیونی به قیمت دلار امروز رو دارن میفروشن ۷۵۰ میلیون و همچنین خودروهای خارجی دیگه، یعنی اینکه بخاطر تعرفه بالای گمرکی خودرو های خارجی و عدم توانایی خرید مردم برای این خودرو ها شرکت های سایپا وایرانخودرو به راحتی ماشین های بی کیفیت خودشون که کمترین استانداردی ندارند رو باقیمت بالا میفروشند
راه حل از نظر من 1 کاهش تعرفه گمرکی بر خودرو های خارجی، 2 خصوصی سازی 3 حذف انحصار 4 حذف واسطه های فروش جهت کم کردن قیمت خودرو،( خودرو از شرکت با ۸۰ میلیون خارج میشه و توی نمایندگی ۱۳۰ میلیون فروش میشه مثلأ دنا) 5 ساخت خودرو های کلاس روز دنیا بجای پراید و پژو و...( ساخت و تولید خودرو هایی مثل شرکت هیوندایی،کیا،تویوتا و.... که علاوه بر استقبال بازار جهانی فروش در ایران رو هم بخاطر حذف تعرفه گمرک به همراه خواهد داشت.) با کیفیت بسازید اون وقت می بینید مردم بجای محصول کره و ژاپن با افتخار محصول ایران رو میخرند
در اینجا باید قوه قضاییه که ناجی و ماموریت گرفتن حق مردم هستش باید ورود پیدا کند تا ازوضعیت موجود رهایی پیدا کنیم...
کردمتاکنونخبرینشدهواصلاماشینندارممثلمنکمنیستندفکر
کنمدیوانعدالتاداریگزینهشایدمناسبیباشه.
چون دقیقا دی ماه 96 از نمایندگی سایپا تحویل همون روز ماشین خریدم
خدارو شکر تا الان 2 تا چکش هم پاس شده
همکارم هم اول تیر 97 تحویل فوری خرید
وگرنه یک دونه از محصولات سایپا و ایران خودرو رو نمیخریدن
هر کسی هر قیمتی دوس داره میفروشه
هر کسی هر قیمتی میخواد میگه
پس حقوق مردم جی
اصلا قصد فروش خودرو ندارند
باید باشون برخورد بشه
حالا اگر در ثبت نام خودرو برای هر خانواده ایرانی هم همین سیستم را در پیش بگیرید و همه متقاضیان خودرو را ثبت نام کنید و سریع سایتها بسته نشوند و ثبت نام در هر زمان آزاد باشد ،میتوانپس از سالها امیدوار بود که بیشتر مردمی که خودرو ثبت نام کردند به خودروشان میرسند و هم خودروسازان مشتریانی در صف خرید و نوبت دارند که اطمینان و آسوده خاطری برای خودروسازان است.
خب بريد بازار يكم بيشتر پول بديد؛همون موقع ماشينتون سوار شين؛از الان مياين ثبت نام ميكنيد تا موقع تحويل نه قيمت معلومه؛نه معلومه اصلا خودرو ساز نزنه زير حرفش و نه هيچ چيز ديگه....
امتیازشو واگذار کنن !
آخه قول دادند برخورد کنند