معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: اولین کمک‌های بلاعوض و تسهیلات دربخش کشاورزی تا پایان این هفته پرداخت می‌شود.

 جمشیدی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: طبق برآورد‌های انجام شده سیل اخیر در بخش کشاورزی مانند زمین‌های زراعی، دام و طیور، شیلات، عشایری و تاسیسات منابع آب کشاورزی و جاده‌های بین مزارعی به مبلغ یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان دچار خسارت شد.

جمشیدی افزود:طبق مصوبه هیئت وزیران ۳۲۱ میلیارد تومان به صورت بلاعوض برای بخش کشاورزی استان مصوب شد که از این مقدار ۱۶۲ میلیارد تومتن تخصیص یافت.

وی ادامه داد:همچنین تسهیلات کم بهره با کارمزد ۴ درصد نیز به مبلغ یک هزار و ۷۵۸ میلیارد تومان به خسارت دیدگان سیل پرداخت خواهد شد.

جمشیدی ادادمه داد: برای ایجاد ساماندهی پرداخت کمیته‌های تخصصی و کارگروهای در بخش شهرستان‌ها و استانی تشکیل شده است تا اقدامات مورد نظر بهتر و سریعتر انجام شود.

وی در پایان افزود: با همکاری بانک‌های عامل مانند کشاورزی در تلاشیم تا پایان این هفته اولین کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شود.

انتهای پیام /گ
 

پرداخت کمک های بلاعوض در بخش کشاورزی گلستان

برچسب ها: کشاورزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.