معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان همایش پیاده روی حرم تا حرم در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام احمد علی‌نسب، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: به مناسبت فرارسیدن جشن نیمه شعبان همایش پیاده روی حرم تا حرم از امامزاده صالح)ع( تا امامزاده صدرالدین روز یکشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی کامل برای برگزاری مطلوب این برنامه، گفت: از عموم مردم جهت شرکت در این اجتماع بزرگ دعوت به عمل می‌آید.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی در بقاع متبرکه استان نیز خبر داد و افزود: از همان لحظات شروع سال جدید در قالب طرح آرامش بهاری با برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو و برپایی خیمه معرفت با بهره گیری از مبلغین اعزامی از قم در خدمت همشهریان و میهمانان عزیز بودیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح دست‌های مهربانی جهت کمک به نیازمندان نیز همزمان با ایام نوروز و به صورت بسته‌ای غذایی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: در این مدت با انجام برنامه‌های مناسبتی از جمله برگزاری اعیاد، موالید و شهادت ائمه اطهار از وفات حضرت زینب (س) گرفته تا میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در خدمت زائرین عزیز در بقاع متبرکه بودیم.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح دست های مهربانی در اردبیل

 

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.