رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه، از اجرای ۳۱ پروژه اقتصادی در بخش‌های مختلف در این استان در سال ۹۸ در قالب اقتصاد مقاومتی خبر داد.

نگاه اصلی در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حبیب الله وفایی روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه،  گفت: از ۷۸ پروژه ارسالی  به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در قالب ۳۱ پروژه ساماندهی شد نگاه اصلی در تعریف و اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را رونق تولید و ایجاد اشتغال است.

به گفته وی، این ۳۱ پروژه مربوط به ادارات کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، گمرکات، شرکت برق، پارک علم و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شیلات، شرکت شهرک‌های صنعتی، صنعت، معدن وتجارت، بهزیستی، شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی و کمیته امداد امام (ره) می‌باشد.

وفایی  گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری دراستان کرمانشاه استفاده کنیم تنها راه نجات اقتصاد ایران از وضعیت فعلی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: در سال ۹۷ نیز ۱۰۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه تعریف شد که ۹۶ درصد این پروژه‌ها اجرایی شده است سال گذشته ۲۰ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل و ۱۶۰ مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد ۱۵۶ مورد آن اجرایی شد.


انتهای پیام/ز

 

۱۰۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه تعریف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.