مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: فعالان عرصه تولید و تجارت این استان حدود ۸۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مناطق سیل زده کشور اختصاص دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عبدالله محمدی مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در این رابطه مجموعه شرکت‌های تولیدی و واحد‌های صنعتی استان حدود سه میلیارد تومان کالا و کمک نقدی به سیل زدگان هدیه کردند.

وی ادامه داد: مجتمع‌های گردشگری استان کمک‌های غیرنقدی خود به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را به مردم سیل زده اختصاص دادند و شورای مزد فرش قم نیز مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال کمک کرد.

وی افزود: اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم نیز تدارک و تهیه ۲۰ کانکس اسکان به ارزش چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را برعهده گرفت.

محمدی عنوان کرد: اتحادیه صنف لباسفروشان قم نیز تهیه البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را برای سیل زدگان برعهده گرفت.

وی با اشاره به تعهد کمک ۱۰ میلیارد ریالی اتحادیه صادرکنندگان قم،تصریح کرد: انجمن صنایع کفش ماشینی استان نیز حدود ۸۰۰ میلیون ریال به این امر اختصاص داد.

وی ادامه داد: انجمن تولیدکنندگان سنگ استان نیز یک میلیارد ریال و دبیرخانه فعالان اقتصادی قم نیز ۱۰۰ میلیون ریال به سیل زدگان کمک کردند.

وی بیان کرد: واحد گردشگری استان نیز با کلیه بخش‌های تحت پوشش خود ۱۰ میلیارد ریال برای کمک برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر اختصاص دادند.

محمدی گفت: انجمن معدن کاران استان ۱۰ میلیارد ریال و انجمن تولید کنندگان موتور سیکلت قم دو میلیارد ریال به سیل زدگان کشور اهدا نمودند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف قم نیز حدود ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل کالا‌های مختلف و مورد نیاز مردم آسیب دیده، برای مناطق سیل زده کشور در نظر گرفت.

وقوع سیل در روز‌های نخستین سال جاری منجر به خسارت‌های جانی و مالی فراوان در برخی از نقاط کشور شد؛ روند خدمت رسانی به حادثه دیدگان توسط دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم از همان روز‌های نخست وقوع سیل جریان یافت و اکنون ساخت مسکن و ایجاد سرپناه دایمی برای سیل زدگان در اولویت برنامه‌های کمک رسانی قرار دارد.

انتهای پیام/ح

فعالان عرصه تولید قم ۸۰ میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند

برچسب ها: صنعت ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار