اطلاعات عراق اعلام کرد که نیرو‌های تکاور استخبارات در فرماندهی عملیات استان صلاح الدین یکی از عناصر تروریستی داعش که در جنایت اسپایکر دست داشت را دستگیر کردند.

یکی از عاملان جنایت اسپایکر به دام ماموران اطلاعات عراق افتادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت النشره، اداره اطلاعات عراق اعلام کرد که نیرو‌های تکاور استخبارات یکی از عناصر تروریستی داعش که در جنایت اسپایکر دست داشت را دستگیر کردند.

اطلاعات عراق شنبه (۳۱ فروردین) در بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های تکاور استخبارات در فرماندهی عملیات استان صلاح الدین با همکاری پلیس ناحیه «العلم» واقع در این استان، تروریست داعشی را به دام انداختند.

اطلاعات عراق جزئیات درباره عملیات بازداشت این تروریست و جنایتکار داعشی منتشر نکرد، اما از تحویل این تروریست به دادگاه‌های ویژه خبر داد.

در ژوئن سال ۲۰۱۴ هنگامی که گروه تروریستی داعش، شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین را به اشغال خود درآورد، بیش از دو هزار نفر از دانشجویان پایگاه نیروی هوایی اسپایکر را در این شهر با تیراندازی مستقیم اعدام و در گور دسته جمعی دفن کردند.

دادگاه مرکزی جنایی عراق در سال ۲۰۱۷ حکم به اعدام ۲۷ نفر از افرادی داد که در این جنایت دست داشتند. با این حال، دادگاه مذکور ۲۵ متهم را به دلیل عدم ثبوت ادله جرم آن‌ها آزاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا فجيع بود
آدم رو ياد قتل عام بوسني ميندازه
آخرین اخبار