گروه جهادی ناهید فاتحی کرجو حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج شوش با سیل زدگان کمپ جهاد نصر بخش چنانه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، گروه جهادی ناهید فاتحی کرجو حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج شوش به دیدار سیل زدگان کمپ جهاد نصر بخش چنانه رفت.

با بازگشت ساکنین روستای سیل زده‌ مزعل ضمدی به خانه هایشان، گروه جهادی حوزه کوثر بسیج شوش به تک تک خانه‌ها سرزده و با اهدای شیرینی میلاد امام زمان و بازگشت به روستا را تبریک گفتند.

و به مناسبت ولادت با سعادت امام عصر (عج) با شیرینی، اسباب بازی و همچنین مواد شوینده به مهمانی سیل زدگان رفتند و از نزدیک در جریان شرایط و احوالات آن ها شدند.

فرمانده حوزه خواهران این گروهی معصومه ادیب  و فرمانده سپاه شوش دانیال (ع) در این بازدید حضور داشتند.

سروان پاسدار علیرضا ایمانی، فرمانده سپاه شوش دانیال (ع) در پیامی نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر خالق

با عرض سلام و ادب و تبریک میلاد منجی عالم بشریت ارواحنا فدا بدینوسیله از تلاش و زحمات تمامی، بسیجیان عزیز حوزهای مقاومت ،دانش آموزی،دانشجویی، ردهای اقشار بسیج خواهران کوثر و نرجس خاتون، روحانیت عزیز و تمامی گروه های جهادی بومی و غیر بومی، گردان های امام حسین علیه السلام و بخصوص از عشایرغیور و ولایتمدار شهرستان که از اوایل سیل اخیر در مناطق سیل زده به امر استحکام سیل بند ها، پخت و توزیع غذا، پخش پکیج ها، کمک در تخلیه منازل و گشت های عملیاتی در تداوم امنیت شهرستان دخیل بودن تشکر بعمل آورم که قطعا این خدمات رسانی به مردم (باقی الصالحات)است

همچنین از فرماندهی سپاه حضرت روح اله استان مرکزی و فرماندهی محترم تیپ حضرت مهدی (عج) و پرسنل زحمتکش که با تمام امکانات مهندسی و نیروی انسانی خدمت رسانی کردند کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورم.

از اصحاب رسانه گروه های خبری که نقش مهمی در انعکاس فعالیت های همه خدمتگزاران در این مدت داشتند تشکر می نمایم امید است تا مرتفع شدن کلیه مشکلات ناشی از سیل کمافی سابق در خدمت مردم عزیز و عشایر غیور و ولایتمدار شهرستان باشیم 

انتهای پیام/م

بازدید بسیجیان از مناطق سیل زده شوش

 

برچسب ها: بسیج ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.