رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در سیل اخیر ،سربازان وظیفه دوشادوش کارکنان دیگر خوش درخشیدند.

کارکنان پلیس راه، سربازان خط مقدم خدمت به مردم هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: هر چند همه کارکنان پلیس راه صرف نظر از تقسیم بندی‌های داخلی به عنوان سرباز در خدمت مردم شریف هستند،اما در حوادث اخیر سربازان وظیفه دوشادوش کارکنان دیگر خوش درخشیدند.      

همتی زاده افزود: سیل اخیر عرصه نمایش همبستگی نیرو‌های مسلح و مردم بود و نشان داد در زمان صلح نیز نیرو‌های مسلح آماده جان فشانی برای مردم هستند و در شرایط سخت در کنار ملت هستند.

وی ادامه داد: در ایام بارش‌های شدید اخیر به صورت شبانه روزی کارکنان پلیس راه اعم از کادر و وظیفه در کنار مردم به هموطنان خود که در سیل اخیر متحمل خسارت شده بودند خدمت رسانی مضاعف و شبانه روزی کردند.

رئیس پلیس راه استان ایلام  یاداور شد: مسیر‌ها و زیرساخت‌های آسیب دیده از سیل، بلافاصله توسط واحد‌های پلیس راه مسدود و از به خطر افتادن جان هموطنان عزیز پیشگیری شد.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: با همکاری خوب مردم عزیز و فهیم و توجه آن‌ها به توصیه‌ها و تلاش مجموعه کارکنان پلیس راه به عنوان سربازان ملت، شاهد کمترین سوانح ترافیکی و تلفات انسانی در جاده‌های استان بودیم.

انتهای پیام/با

خدمات کارکنان پلیس راه به مردم در حوادث سیل اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.