جشن نیمه شعبان در روستای تکه نهاوند

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت نیمه شعبان در مسیر زائران حرم امام زاده ابراهیم (ع) در روستای تکه ایستگاه صلواتی برپا و از زائران پذیرایی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علی سهرابی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: به مناسبت نیمه شعبان با کمک خبرنگاران و بسیج رسانه ایستگاه صلواتی در مسیر جاده پرطردد زائران حرم امام زاده ابراهیم (ع) در روستای تکه برپا شد و از آن‌ها پذیرایی کرد.

سهرابی افزود: در این ایستگاه صلواتی ۶۰۰کیلوگرم آش رشته و شله زرد به همراه ۵۰۰لیتر شربت و ۳۰ کیلوگرم کیک شیرینی و شکلات بین مردم و زائران توزیع شد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند اظهارداشت: خبرنگاران بسیجی نهاوند در بیشتر کار‌های فرهنگی و مذهبی شرکت دارند به طوری که سال گذشته با فراخوان در فضای مجازی برای یک بیمار نیازمند پیوند کلیه مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک جمع آوری کردند و الان این بیمار که یک دختر نوجوان است در سلامت کامل به سر می‌برد.

وی افزود: خبرنگاران نهاوندی در اقدامی دیگر برای فردی در یکی از روستا‌های نهووند منزلش بر اثر حادثه‌ای تخریب شد کمک جمع آوری کردند.

سهرابی بیان کرد: بسیاری از خبرنگاران بسیجی به افراد نیازمندان بی بضاعت به صورت سبد کالا کمک می‌کنند و حاضر نیستند اسمی از آن‌ها برده شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بسیجی نهاوند مبلغ ۲۵۰ هزارتومان وجه نقد را تحویل بسیج رسانه استان دادند،گفت: چند هزار قرص نان خریداری و توسط یک دستگاه وانت در استان لرستان توزیع شد.

شهرستان نهاوند بیش از ۲۵خبرنگار فعال عضو بسیج رسانه دارد که تاکنون در جشنواره‌های داستانی و کشوری بیش از ۶عنوان را کسب کردند.

 

جشن نیمه شعبان در روستای تکه نهاوند

جشن نیمه شعبان در روستای تکه نهاوند

جشن نیمه شعبان در روستای تکه نهاوند

انتهای پیام/ت

جشن نیمه شعبان در روستای تکه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.