مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس در بازی مقابل الاهلی عربستان به برتری دست یابد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ابتدا در مورد پیشبینی اش از بازی میان تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان اظهار کرد: امیدوارم پرسپولیس بتواند مقابل الاهلی عربستان به برتری برسد.

وی همچنین در مورد اوضاع تیم پرسپولیس بیان کرد: شرایط تیم خدا را شکر خوبو همه چیز عالی و مرتب است و بچه‌ها نیز سرحال هستند.

عرب در مورد حواشی پیرامون باشگاه بیان کرد: باشگاه در تلاش است تا شرایط خوبی برای تیم مهیا کند و خدا را شکر که از هر نظر این اتفاقات پیگیری می‌شود. بالاخره مشکلاتی وجود دارد که سعی می‌کنیم بهبود ببخشیم و در جلسات آتی هیئت مدیره نتایج تلاش‌هایمان را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتها افزود: ما در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داریم و همگی باید با اتحاد به سمت جلو حرکت کنیم و درگیر حواشی نشویم و با هماهنگی به سمت موفقیت حرکت کنیم. پرداختن به برخی مسائل فعلا به صلاح نیست. بهتر است با سکوت و بهتر کردن شرایط صحبتی صورت نگیرد چرا که اظهار نظر کردن در فضای غبارآلود تولید غبار می‌کند. قطعا در زمان مشخص به موضوعات پاسخ خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

خبیری: حتی یک صندلی خارج از ظرفیت ۱۰ درصد به میهمان نمی‌رسد

حضور مهمانان ویژه در تمرین پرسپولیس

زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات عرب پیش از دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار