گروهی از معارضان سوری که تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی هستند با جذب جوانان اردوگاه الرکبان در دیرالزور در حال فراهم‌سازی شرایط برای تسلط نیرو‌های آمریکایی بر شهرهای بوکمال و المیادین هستند.

تلاش معارضان سوری برای جذب جوانان در اردوگاه الرکبانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری «بلدی نیوز»، گروهی از معارضان سوری موسوم به «ارتش تکاوران انقلاب» با هدف آماده سازی شرایط برای تحولات آتی در شهر دیر الزور سوریه به جذب جوانان اردوگاه الرکبان به این گروه اقدام کرده اند.

یک منبع آگاه به این پایگاه خبری اعلام کرد: این گروه ده‌ها نفر از جوانان اردوگاه الرکبان را جذب کرده اند و آموزش نظامی آنان را آغاز کرده اند تا این جوانان استفاده از انواع سلاح‌های فردی، متوسط و موشک انداز‌های ضد زرهی را بیاموزند.

این جوانان فریب وعده‌های توخالی این گروه را مبنی بر بهبود شرایط زندگی خود و خانواده هایشان خورده‌اند.

به گفته این منبع، آموزش فشرده جوانان جذب شده با هدف تقویت عملیات نیروی این گروه برای مراحل پیش رو است.

پایگاه بلدی نیوز پیش بینی کرده است که آمریکا به دنبال تسلط بر شهر‌های بوکمال و المیادین در شرق دیرالزور است. این پایگاه گزارش داد ارتش موسوم به تکاوران انقلاب در هفته‌های گذشته با همکاری ائتلاف بین المللی مانور‌های نظامی برای آموزش کار با سلاح سنگین از جمله موشک‌های زمین به زمین کوتاه برد و میان برد برگزار کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار