نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: توجه به پویایی و نشاط جوانان در جامعه در دستور کار است.

توجه به پویایی و نشاط جوانان در جامعه در دستور کار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع جوانان و دانشگاهیان شهرستان نهاوند اظهار داشت: آنچه بنده به‌عنوان خادم مردم نهاوند در سه سال گذشته در دستور کار خود قرار داده‌ام کم کردن فاصله شهرستان با توسعه همه‌جانبه است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در حوزه جوانان شهرستان ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پویایی و ایجاد امید در بین جوانان شهرستان است.

نماینده مردم نهاوند گفت: ساخت ۳ استخر در نقاط مختلف شهرستان با در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی برای روستا‌های تابعه شهرستان، در دست‌ساخت است.

وی با اشاره به توفیقات شهرستان در زمینهٔ توسعه دانشگاه‌ها و آموزش عالی، گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای تأمین اعتبار دانشگاه تک جنسیتی غرب کشور خوشبختانه بهترین دانشگاه غرب کشور بااعتبار ۹ میلیارد تومان در شهرستان ساخته شد و در همین زمینه با پیگیری‌ها و قول‌های مساعد وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری ، ساخت خوابگاه دانشگاه دولتی نهاوند بااعتبار ۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و با حضور مسئولان کشوری کلنگ زنی شد.

بهرام نیا با اشاره به اخذ مجوز ۳۰ رشته متنوع برای مراکز دانشگاهی نهاوند، گفت: نوید دیگر برای جوانان شهرستان اخذ مجوز ۶ رشته فنی در دانشگاه دخترانه حاج حشمت است و در مهرماه سال جاری  دانشجو جذب خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: جوانان جامعه آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند لذا باید هر آنچه در توان داریم برای کادر سازی و پرورش جوانان مؤمن، متعهد و کار بلد به کار بگیریم.

انتهای پیام/ د

تاکید نماینده مردم نهاوند در خانه ملت بر توجه به پویایی و نشاط جوانان در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار