رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام

با حضور نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر و رئیس سازمان حج و زیارت جناب آقای رشیدیان؛ رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام صورت گرفت.

رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرامبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در همایش سراسرس روحانیون حج تمتع سال ۱۳۹۸ از مجموعه صوتی ترنم وصل با موضوعات مناجات، مدح پیامبر اکرم (ص) و اهلبیت (ع) و با اجرای گروه فرهنگی قرآنی بین المللی معراج به ۶ زبان رونمایی گردید.

اعضای گروه معراج قم در این مراسم ضمن اهداء آثار خود به محضر حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، به اجرای قطعه لبیک از این مجموعه نفیس پرداختند و جناب آقای اسحاق عبداللهی از مبتهلین ممتاز کشور وعضو این گروه با اجرای قطعه دیبای کوثر در مدح حضرت زهرا (س) حال و هوای این مراسم را معطر به یاد و نام بانوی دوعالم کردند.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در راستای تولید این آلبوم، استفاده از هنر‌های دینی در راستای تبلیغ دین مبین اسلام را امری ضروری و قابل توجه دانستند.

لازم بذکراست مجموعه صوتی ترنم وصل شامل ۱۹ قطعه صوتی به زبان‌های عربی، قارسی، فرانسوی، اردو، انگلیسی و ترکی استانبولی می‌باشد که با فعالیت مستمر گروه معراج طی ۶ ماه تولید، تدوین و تنظیم شده است.

این آلبوم پس از طی مراحل بازبینی نهایی، جهت انتشار و پخش، در اختیار زائرین خانه خدا، روحانیون و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار