نماینده ولی فقیه گفت: سپاه پاسداران در هر عرصه‌ای که تهدیدی متوجه انقلاب اسلامی باشد حضور یافته و زمینه عبور انقلاب و نظام را از شدید‌ترین طوفان‌ها و مصائب فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی،  نماینده ولی فقیه ضمن قدردانی از خدمات سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون به ویژه امداد رسانی در سیل اخیر گفت: در دوران دفاع مقدس هم سپاه پرچمدار ۸ سال جنگ تحمیلی بود و با کمک بسیج و سایر نیرو‌های مسلح جنگ را ظفر مندانه اداره کردند.

میرعمادی سپس بابیان اینکه در دوران سازندگی سپاه کار‌های بزرگ اقتصادی بزرگی را به سرانجام رساند افزود: سپاه پاسداران در هر عرصه‌ای که تهدیدی متوجه انقلاب اسلامی باشد حضور یافته و زمینه عبور انقلاب و نظام را از شدید‌ترین طوفان‌ها و مصائب فراهم کرده است.

وی گفت: سپاه همواره برای مردم و کشور مایه خیر و برکت بوده و از همان ابتدای تشکیل، وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بر عهده داشته است.

سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان هم تصریح کرد: اقدام اخیر ترامپ در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریسم برداشته شدن آخرین پرده از چهره نفاق استکبار بود.

انتهای پیام/پ

دیدار نماینده ولی فقیه با فرمانده و پاسداران سپاه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.