نماینده بیمه قلابی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،کلاهبرداری که با معرفی خود به عنوان نماینده بیمه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از بیماران اخاذی می‌کرد دستگیر شد.

خلیل خرمی مسئول حراست مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با هوشیاری نیروی حراست مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس کلاهبرداری که با عنوان نماینده بیمه از همراه بیماران اخاذی می‌کرد دستگیر و تحویل کلانتری شد.

وی افزود: این کلاهبردار با معرفی خود به بیماران و همراهان به عنوان نماینده بیمه و اینکه با انجام بیمه برای آن‌ها تخفیفات ویژه‌ای در صورتحساب بیمارشان اعمال خواهد شد از آن‌ها درخواست انتقال وجه نموده و با استفاده از جلب اعتماد چند تن از بیماران موفق به اخاذی از آن‌ها شده بود.

مسئول حراست مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: نیرو‌های حراست به جستجو و شناسایی فرد مورد نظر پرداختند و به صورت نامحسوس این شخص را زیر نظر گرفته و در زمانی که همراه یکی از بیماران در حال انجام وجه به حساب او بود مانع از انجام این کار شده و فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

خلیل خرمی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد سابقه اخاذی از همراه بیماران در بیمارستان خلیج فارس را نیز داشته و تصویر این شخص در دوربین‌های مداربسته هر دو بیمارستان ضبط شده است.

وی از بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خواست که فریب افراد به ظاهر متشخصی که با ترفند‌های مختلف خواهان انتقال وجه به حسابهایشان برای اعمال تخفیف در پرونده بیمار، یا گرفتن تخفیفات ویژه از پزشک یا بیمارستان می‌شوند را نخورند و با معرفی این افراد به حراست بیمارستان مانع کلاهبرداری این اشخاص از افراد ساده و کم اطلاع گردند.

انتهای پیام/ز


دستگیری متخلف در بیمارستان شهیدمحمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.