نمایشگاه نقاشی با عنوان نقش خیال در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برپاشده است.

برپایی نمایشگاه نقاشی با عنوان نقش خیال در لنگرودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت: نمایشگاه نقاشی زهره یوسف زاده با عنوان نقش خیال تا ٥ اردیبهشت در نگارخانه این اداره برپاشده است.

وی با بیان اینکه، ۳۵ اثر نقاشی این هنرمند در معرض دید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است، افزود: این نمایشگاه با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت:آثار نقاشی این بانوی هنرمند با استفاده از سبک رئال مدرن و بهره‌گیری از تکنیک‌های نقش برجسته، ترکیب مواد، اکریلیک، رنگ روغن، نقاشی روی سفال و سنگ، کاشی کاری به نمایش گذاشته شده است.

سهراب مقدسی با بیان اینکه، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز در ساعت‌های ٩ تا ١٣ و ١٥ تا ١٩به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در پارک فجر مراجعه کنند، افزود: امروزه شاهد گسترش هنر نقاشی در بین جوانان هستیم و این امر افق خوبی را برای جامعه هنری ترسیم می‌کند و با حمایت از هنرمندان جوان و متعهد شهرستان و ایجاد بستر‌های لازم برای این امر، از جمله واگذاری فضا‌های نمایشگاهی و دیگر امکانات در این راستا گام مهمی را می توانیم برای جامعه هنری برداریم.

وی درادامه تصریح کرد: زهره یوسف زاده از کودکی به نقاشی علاقمند بوده و از سال ٧٩ به صورت حرفه‌ای آموزش هنر نقاشی را آغاز کرده است. نمایشگاه نقش خیال حاصل تلاش چندساله این هنرمند خوش ذوق لنگرودی است که با استقبال همشهریان روبرو شده است.

 

انتهای پیام / ق 

نمایشگاه نقاشی با عنوان نقش خیال در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.