رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا کنون حدود هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۱۵ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در نشست اعضای ستاد تسهیل استان با اشاره به ثبت نام هزار و ۶۸۲ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب گفت: تا کنون حدود هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۱۵ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

وی در گزارشی از پرداخت تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ افزود: از این تعداد ، ۱۰۹ واحد به ارزش شش هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۰۶ واحد به ارزش ۸۷۳ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش کشاورزی است.

وی خاطر نشان کرد: در جلسات این کارگروه در مجموع هزار و ۶۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۳درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۲ واحد تولیدی دیگر به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم ۳۰میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر موافقت شد و مشکلات بانکی سه واحد تولیدی الگانت ، قصر شیرین شکلات و فنرلول ایران و سه واحد گردشگری بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد.

انتهای پیام / گ 

نشست اعضای ستاد تسهیل استان سمنان برگزار شد 

برچسب ها: صنعت ، معدن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار